2

ناجا در پرونده مهدی هاشمی اجرا کننده دستور قضایی است

  • کد خبر : 41768
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۱

فرمانده ناجا با بیان اینکه اظهارات ناهماهنگ در مورد بازار ارز، آشفتگی را دامن می‌زند، گفت: ناجا در پرونده مهدی هاشمی اجرا کننده دستور قضایی است.

افق(ofoghnews.ir): فرمانده ناجا با بیان اینکه اظهارات ناهماهنگ در مورد بازار ارز، آشفتگی را دامن می‌زند، گفت: ناجا در پرونده مهدی هاشمی اجرا کننده دستور قضایی است.

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در حاشیه یازدهمین نمایشگاه ایپاس درباره پرونده «مهدی‌هاشمی» گفت: این پرونده در حال تکمیل است و نیروی انتظامی به عنوان ضابط قضایی تنها اجرا کننده دستورات قضایی است.

وی با بیان اینکه مسیر در مرحله خود در حال طی‌شدن است گفت: مسئولان قضایی به این مسئله رسیدگی می‌کنند و از آنجایی که همه در برابر قانون یکسان هستند فکر نمی‌کنم اهمال و اغماضی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه مهدی هاشمی شب گذشته وارد تهران شده است گفت: در حضور نماینده دادستان دلالت به دستگاه قضایی شد و قوه قضاییه نیز تمهیدات لازم را در نظر خواهند گرفت.

احمدی‌مقدم همچنین در مورد بازار ارز و دلالان دلار گفت: اجازه دهید اطلاع‌رسانی از سوی مسئولان بانک مرکزی و وزارت اقتصاد صورت گیرد چرا که اظهارات ناهماهنگ به آشفتگی بازار دامن می‌زند.

وی با بیان اینکه حرفهای متناقض و برداشت‌های متعدد در مورد بازار ارز و دلار به ناامنی روانی دامن می‌زند گفت: ناجا همکاری لازم و زیادی با دولت و بانک مرکزی داشته و حضور خوبی در این عرصه داشته‌ایم اما اجازه دهید اطلاع‌رسانی از سوی مسئولان متولی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه برخی تلاش دارند ثروت بادآورده‌ای از این آشفتگی بازار به چنگ بیاورند گفت: ناجا همکاری تنگاتنگی با نهادهای متولی دارد.

احمدی‌مقدم همچنین درمورد پایان مهلت شماره‌گذاری پراید نیز گفت: این آیین‌نامه مصوب هیئت دولت است و ناجا با دادن زمان و اعمال تاخیر سعی دارد که شرایط را برای خودروساز فراهم کند. هرچند که شرکت خودروساز برای انجام این آیین‌نامه اعلام آمادگی کرده است.

احمدی‌مقدم با بیان اینکه ما فشار و تحریم‌های خارجی را می‌دانیم گفت: شرکت‌ موردنظر نتوانسته سر موعد مقرر آیین‌نامه را اجرا کند و در حال حاضر در حال مذاکره هستند.

احمدی‌مقدم با بیان اینکه ناجا نیز نباید شرایطی ایجاد کند تا در رکود تولید سهمی داشته باشد گفت: از شرکت سایپا برای همراهی تشکر می‌کنیم اما باید بگویم که قانون باید به اجرا دربیاید.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز موسم حج و برخوردهای ناجا و افزایش کنترل‌ها برای عدم‌انتقال موادمخدر از سوی حجاج به کشور عربستان گفت: تا به حال قاچاقچی در عربستان دستگیر نشده و ممکن است حجاج داروهایی را که در قانون عربستان جرم است به آنجا ببرند.

وی با بیان اینکه ناجا برای حفظ صیانت از حجاج و عزت و اعتبار نظام کنترل‌های خود را افزایش می‌دهد گفت: خوشبختانه دستگیری‌ها در این حوزه به صفر نزدیک شده است که موجب عزت حجاج شده است.

وی با بیان اینکه امسال نیز سخت گیری‌ها ادامه خواهد داشت گفت: حاجی که نسبت به انجام این عمل اقدام کند به طور کل از سفر حج محروم می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=41768

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر