1

هدف دولت خدمتگزار این است که تا آخرین لحظات به مردم خدمت کند

  • کد خبر : 45543
  • ۱۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۸

آقای صلاحی با سربلندی و دل خوش از این استان می روند، ارادت مردم این استان و تشویق های شما در این جلسه نشانه عشق مردم به ایشان است.

 افق(ofoghnews.ir) وزیر کشور گفت: استاندار جدید با مطالعه و با حساب و کتاب برای استان انتخاب شد و هدف دولت خدمتگزار این است که تا آخرین لحظات به مردم خدمت کند.

مصطفی محمد نجار ظهر سه شنبه در مراسم معارفه و تودیع استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: کسی که کسوت استانداری خراسان رضوی را می پوشد باید به اهمیت اینکه این استان تاج افتخار سرزمین علوی است توجه کند.

وی افزود: آقای صلاحی با سربلندی و دل خوش از این استان می روند، ارادت مردم این استان و تشویق های شما در این جلسه نشانه عشق مردم به ایشان است.

وی بیان کرد: آقای صلاحی جزو افتخارات و سرمایه‌های دوران ۸ سال دفاع مقدس نیز است و برای مدیران اجرایی کشور از جمله بنده یک الگو محسوب می‌شوند.

اصرارهای آقای صلاحی در جا به جایی ایشان بی‌تاثیر نبود

وی گفت: ضرورت تغییرات وجود داشته است و دولت برای ترتیبات مدیریتی برنامه های خاصی دارد و البته در تغییر استاندار خراسان رضوی اصرارهای زیاد آقای صلاحی نیز بی‌تاثیر نبود.

نجار تصریح کرد: برای آقای صلاحی پیشنهادات متعددی داریم و در هر پستی که ایشان قبول کند از خدماتشان  بهره می‌بریم.

وی با اشاره شورای تامین شهرستانهای استان گفت: احساس امنیت متناسب با امنیت بالا نیست و باید احساس امنیت را افزایش دهیم و جلسات  شورا باید مرتب تشکیل شود .

موضوع مواد مخدر در خراسان رضوی نیز نیازمند توجه بیشتری است

وزیر کشور افزود: برخورد با موضوع مواد مخدر در خراسان رضوی نیز نیازمند توجه بیشتری است و شورای هماهنگی مواد مخدر باید پیگیر باشد.

نجار تاکید کرد: در خصوص مفاسد اقتصادی و اداری که از مظاهر فساد است حتی در سطح بسیار کوچک هم باید به شدت جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: ساده زیستی ونهادینه کردن خدمت صادقانه و عالمانه شعار دولت خدمتگزار است وباید مورد تاکید مسئولان قرار بگیرد.

وزیر کشور افزود: صرفه جویی نکته بسیار مهمی است و باید از هزینه های اضافی مالی و تغییرات در دکورها و از این قبیل که در سطح ادارات انجام می شود جلوگیری کرد زیرا در سطح ملی رقم بالایی خواهد شد.

وزیر کشور در خصوص انتصابات دولتی گفت: انتخاب افراد باید بر مبنای شایسته سالاری باشد و افراد شیفته خدمت به کار گرفته شوند.

۴۳۸ مصوبه سفرهای استانی در خراسان رضوی اجرایی شده است

وی از رسانه های استان خواست تا اطلاع رسانی دقیق و به موقع داشته باشند و تاکید کرد: برای مقابله با جنگ روانی و دروغ پراکنی های دشمن باید برای مردم خدمات مسئولان و نظام بیان شود تا ملت خوشحال و دشمن ناراحت شود.

وزیر کشور با اشاره به چهار دوره سفر دولت به استان خراسان رضوی گفت: در مجموع ۴۳۸ مصوبه سفرهای استانی در خراسان رضوی اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه در چند سال گذشته فعالیت های خوبی در استان انجام شده است گفت:‌ تعداد شهرک‌های صنعتی و همچنین ارزش صادرات خراسان رضوی افزایش چشمگیری داشته و در زمینه‌هایی مانند تولید محصولات زراعی و همچنین سطح زیر کشت اراضی آبی و دیمی نیز پیشرفت قابل ملاحظه بوده است.

۲ هزار میلیارد تومان به بنگاه‌های زودبازده خراسان رضوی تزریق شد

نجار یادآور شد: ۲ هزار میلیارد تومان به بنگاه‌های زودبازده خراسان رضوی تزریق شد و از مجموع ۱۱۸ هزار واحد مسکونی مهر که برای این استان در نظر گرفته شده بود نزدیک به ۲۰ هزار واحد افتتاح شده و ۱۳ هزار واحد دیگر نیز در دست افتتاح است.

وی گفت: با توجه به اینکه امسال به نام  تولید ملی است  باید زمینه را برای تحقق این شعار ملی آماده و اجرای  دقیق طرح هدفمندی یارانه ها را داشته باشیم و ضرورت کنترل بازار و نظارت بر سیستم توزیع کالاهای اساسی و برخورد با اخلال گران بازار نیز وجود دارد.

وی با اشاره به ایجاد معاونت زیارت در خراسان تاکید کرد: وزارت کشور اهمیت موضوع زیارت را درک کرده و برای اولین بار چنین ساختاری سازمانی در کشور ایجاد شد.

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=45543

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر