3

نباید هر روز با طرح مسائل بیهوده بر فضای تنش دامن بزنیم.

  • کد خبر : 5073
  • ۱۸ تیر ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۶

عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حفظ آبرو و شان افراد گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری نصب العین تمام اقشار نظام به خصوص مسئولین است و کسانی که داعیه دار ولایت مداری و خود را مطیع امر ولایت می پندارند بدانند تنها شعار و اطاعت زبانی ملاک نیست چرا […]

عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حفظ آبرو و شان افراد گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری نصب العین تمام اقشار نظام به خصوص مسئولین است و کسانی که داعیه دار ولایت مداری و خود را مطیع امر ولایت می پندارند بدانند تنها شعار و اطاعت زبانی ملاک نیست چرا که همه چیز در عرصه عمل پدیدار می شود.

افق – شبکه ایران:اکبریان افزود: ما باید تلاش کنیم آرامش را به فضای سیاسی باز گردانیم نه اینکه هر روز با طرح مسائل بیهوده بر فضای تنش دامن بزنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: ضمن اینکه اختلافات شخصی نباید بر مسائل اصلی نظام سایه افکند باید از رسانه ای شدن اختلافات جدا پرهیز شود.

به گفته اکبریان دراین زمینه رسانه ها نیز باید در حفظ آرامش جامعه و پایان دادن به اختلافات به توصیه رهبر معظم انقلاب توجه کنند.

عضو فراکسیون اصولگرایان حفظ آرامش جامعه را مهم ترین وظیفه مسئولین امر دانست و گفت: نباید به هر بهانه ای موجبات ناراضایتی مردم را فراهم و به جای پرداختن به مشکلات اساسی جامعه خود را درگیر بگو و مگوهای غیرمنطقی کنیم.

اکبریان در پاسخ به این سوال که آیا حفظ آرامش و وحدت به لقلقه زبانی تبدیل نشده است گفت: درست است اما باید کوشید تا به این شعار جامه عمل پوشانیم و به مسائل نگاه شعاری نداشته باشیم.

وی در پایان ریختن آبروی افراد را به هر دلیل مذموم دانست و گفت: اینکه امروز به واسطه در اختیار داشتن قدرت بخواهیم به دلیل معلوم و غیر معلوم آبروی فردی را بریزیم عرفا و شرعا قابل قبول نیست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5073

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر