1

اجرای دقیق و کامل قانون باعث مسدود شدن گلوگاه‌های فساد اداری مالی خواهد شد.

  • کد خبر : 5250
  • ۱۹ تیر ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۱

نصراله ابراهیمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران صبح امروز در همایش معاونین برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری‌های استان تهران با بیان این نکته که تمامی تلاش مدیران باید در راستای تحقق سلامت و عدالت اداری باشد، اظهار اشت: باید با تخصیص عادلانه و یکسان بودجه بین فرمانداری‌ها عدالت اداری تحقق یابد. وی […]

نصراله ابراهیمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران صبح امروز در همایش معاونین برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری‌های استان تهران با بیان این نکته که تمامی تلاش مدیران باید در راستای تحقق سلامت و عدالت اداری باشد، اظهار اشت: باید با تخصیص عادلانه و یکسان بودجه بین فرمانداری‌ها عدالت اداری تحقق یابد.

وی گفت: اجرای دقیق و کامل قانون باعث مسدود شدن گلوگاه‌های فساد اداری مالی خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران افزود: بندهای ده‌گانه ابلاغی سیاست اداری توسط مقام معظم رهبری باید نصب‌العین تمامی فرمانداران و معاونین برنامه‌ریزی قرار گیرد تا به سلامت اداری مطلوب برسیم.

وی با تأکید بر اینکه معاونین برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری‌ها در خط مقدم اجرای قانون قرار دارند، تصریح کرد:‌ باید با استفاده از تمامی ابزارهای قانونی به حفظ و استیفای حقوق بیت‌المال بپردازیم.

ابراهیمی اولویت کاری معاونین برنامه‌ریزی فرمانداری‌ها را جذب و هزینه کرد صحیح اعتبارات برشمرد و خاطر‌نشان کرد: توجه به امور رفاهی کارکنان یکی دیگر از اولویت‌های کاری معاونین برنامه‌ریزی و اداری مالی است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5250

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر