1

مراسم ختم استاد دکتر حسن میرزایی اهرنجانی روز پنجشنبه از ساعت ۱۷:۳۰لغایت ۱۹ در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

  • کد خبر : 5658
  • ۲۲ تیر ۱۳۹۰ - ۲۳:۱۵

محمد طالبی با بیان اینکه خود از فارغ‌التحصیلان و شاگردان استاد مرحوم دکتر حسن میرزایی اهرنجانی بوده است، در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس افزود: این استاد فرد محترم ، مؤمن و عارف‌مسلکی بود که تعداد زیادی از دانشجویان دوره دکترا و سایر مقاطع را در دانشگاه تهران تربیت کرد طالبی افزود: آن مرحوم […]

محمد طالبی با بیان اینکه خود از فارغ‌التحصیلان و شاگردان استاد مرحوم دکتر حسن میرزایی اهرنجانی بوده است، در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس افزود: این استاد فرد محترم ، مؤمن و عارف‌مسلکی بود که تعداد زیادی از دانشجویان دوره دکترا و سایر مقاطع را در دانشگاه تهران تربیت کرد
طالبی افزود: آن مرحوم تألیفات زیادی در رشته مدیریت داشت و در درس‌ تئوری های مدیریت صاحب‌نظر بود و سعی می‌کرد، از مفاهیم اسلامی و قرآن موضوعات مدیریت را تشریح کند و سالها در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران تدریس کرد و عده زیادی از فارغ‌التحصیلان دکترا و مقاطع دیگر به جامعه تقدیم کرد.
مدیرعامل بانک کشاورزی افزود: کلاس‌های مرحوم دکتر میرزایی طولانی بود و مفاهیم عمیق تئوری مدیریت را با ساده‌سازی به صورت مصادیق عینی مدیریت در جامعه بیان می‌کرد، با دانشجویان رابطه عاطفی خوب برقرار می‌کرد و فرد خوش مشرب و با اخلاق ، مؤدب و متواضع بود که از دو سال قبل نیز با رتبه استادی بازنشسته شده بود.
وی افزود: مرحوم دکتر میرزایی اهرنجانی مفاهیم کلان مدیریت را با مصادیق عینی به روش رویکرد آبشاری تدریس می‌کرد که این روش آبشاری بسیار سخت است، اما آن مرحوم با قدرت تحلیل بالایی که داشت آن را آسان کرده و دیدگاههای سخت مدیریتی را برای دانشجویان به راحتی تشریح می‌کرد.
وی افزود: به مناسبت درگذشت استاد فرزانه جناب آقای دکتر حسن میرزایی اهرنجانی مراسم بزرگداشتی از ساعت ۱۷:۳۰لغایت ۱۹ روز پنج‌شنبه ۲۳ تیرماه ۹۰ در محل سالن الغدیر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران واقع در تقاطع بزرگراه شهید چمران و بزرگراه جلال آل احمد برگزار می‌شود.

دکتر حسن میرزایی اهرنجانی، از پیشکسوتان مدیریت بود که مدرک دکترای خود را از دانشگاه UCL کالیفرنیا اخذ نمود. ایشان به دلیل انجام سخنرانی ها و کنفرانس های بسیار، به استاد شفاهی مدیریت مشهور است. وی دارای نظریه سه شاخگی در مدیریت بود.
وی متولد ۱۳۲۱
-کارشناسی مدیریت دولتی،دانشگاه تهران
-کارشناسی ارشد علوم سیاسی،دانشگاه جورجیا آمریکا
-کارشناسی ارشد مدیریت دولتی،دانشگاه کالیفرنیای جنوبی آمریکا
-دکتری مدیریت دولتی دانشگاه کالیفرنیای جنوبی آمریکا
-استاد دانشگاه تهران
-مدیر گروه مدیریت دولتی دانشگاه تهران به مدت ۱۵ سال
-مدیر ایستگاه تحقیقات مدیریتی(اتم)دانشگاه تهران به مدت ۷ سال
-از بنیان گذاران دوره دکتری مدیریت،در دانشگاه تهران سال ۱۳۶۴
-استاد کرسی دروس مبانی فکری و فلسفی تئوریهای دوره دکتری مدیریت،به مدت ۲۰ سال
-استاد کرسی دروس روش تحقیق دوره دکتری مدیریت،به مدت ۲۰ سال
بوده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5658

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر