2

سفیر ایران در عراق:به طور کلی حال عمومی‌مان خوب است.

  • کد خبر : 5664
  • ۲۲ تیر ۱۳۹۰ - ۲۳:۵۴

حسن دانایی‌فر سفیر ایران در عراق با اشاره به حادثه‌ای که در بغداد، برای وی و همکارانش رخ داده است،‌ حال عمومی خود و همکارانش را مساعد عنوان کرد و گفت: البته در این حادثه جراحاتی به ما وارد شده است. دانایی فر، ساعاتی پس از این حادثه در پاسخ به تماس خبرنگار ایسنا،‌ ضمن […]

حسن دانایی‌فر سفیر ایران در عراق با اشاره به حادثه‌ای که در بغداد، برای وی و همکارانش رخ داده است،‌ حال عمومی خود و همکارانش را مساعد عنوان کرد و گفت: البته در این حادثه جراحاتی به ما وارد شده است.
دانایی فر، ساعاتی پس از این حادثه در پاسخ به تماس خبرنگار ایسنا،‌ ضمن اعلام صحت و سلامت خود و همکارانش گفت: این حادثه و دلایل وقوعش در حال بررسی است و مسوولان عراقی سعی دارند دلایل این مسئله را جویا شوند.

وی از بیان جزئیات حادثه خودداری کرد و تنها گفت: بنده و همکارانم جراحاتی برداشته و صدماتی دیده ایم اما به طور کلی حال عمومی‌مان خوب است.

در پی حادثه‌ در یکی از ایستگاه‌های بازرسی در بغداد، حسن دانایی‌فر و همکاران وی در حادثه‌ای نامشخص مورد حمله قرار گرفته و خودروی آنها با موانعی برخورد کرده که این حادثه سبب مجروح شدن سفیر ایران در عراق و همکاران وی شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5664

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر