2

دستگیریی سارقان پیشوا

  • کد خبر : 57343
  • ۲۲ دی ۱۳۹۱ - ۸:۳۱

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا از دستگیری ۳۴ سارق و کشف ۸۰۰ میلیون ریال اموال سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سلمان آدینه‌وند از دستگیری ۳۴ سارق و کشف ۸۰۰ میلیون ریال اموال سرقتی در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی از ابتدای دی ماه سال جاری خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا در تشریح این خبر گفت: در راستای تدوام اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، پس از شناسایی مناطق آلوده و جرم خیز شهرستان، از ابتدای دی ماه چندین عملیات به مرحله اجرا درآمد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با آغاز این طرح ۹ توزیع کننده دستگیر و ازآنان مقدار ۱۴۱ گرم انواع مواد مخدر و تعداد کثیری آلات و ادوات استعمال مواد مخدر کشف شد.

آدینه‌وند با اشاره به دستگیری ۳۴ سارق در بازده زمانی مذکور اضافه کرد: سارقان دستگیر شده به انواع سرقت احشام، سرقت منزل، سرقت وسایل نقلیه و آلات و ادوات کشاورزی اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش تقریبی مجموع اموال کشف شده از سارقان بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: کشف دو دستگاه خودرو و موتور سیکلت سرقتی، ۳۶ رأس احشام، مقداری طلا و وسایل منزل، آلات و ادوات کشاورزی و الکترونیکی از جمله دستاوردهای استمرار طرح ارتقای امنیت اجتماعی است.

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا در پایان با اشاره بر رضایت‌مندی مردم و مسئولان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مناطق جرم خیز شهرستان پیشوا از تدوام اجرای طرح مذکور در تمام نقاط آلوده خبر داد.منبع فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=57343

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر