2

فعالان اپوزیسیون خواستار جلوگیری از مرگ جنبش سبز هستند.

  • کد خبر : 5930
  • ۲۷ تیر ۱۳۹۰ - ۹:۵۰

روزنامه تایمز بخش هایی از یک سند منتشر نشده مربوط به ۱۲گروه اپوزیسیون و عضو جنبش سبز را منتشر کرد. تایمز می گوید طبق این سند، یأس و ناامیدی بر اپوزیسیون حاکم شده و آنها دچار آشفتگی و بی اقبالی کامل هستند. تایمز می نویسد: این فعالان سیاسی اپوزیسیون که پس از انتخابات به شدت […]

روزنامه تایمز بخش هایی از یک سند منتشر نشده مربوط به ۱۲گروه اپوزیسیون و عضو جنبش سبز را منتشر کرد. تایمز می گوید طبق این سند، یأس و ناامیدی بر اپوزیسیون حاکم شده و آنها دچار آشفتگی و بی اقبالی کامل هستند.
تایمز می نویسد: این فعالان سیاسی اپوزیسیون که پس از انتخابات به شدت ضعیف شده اند، از موفقیت های انقلاب اعراب شرمسار شده اند. کشمکش های اپوزیسیون به ویژه در خارج کشور هم آنها را ناامیدتر کرده است. این ۱۲گروه سند و مانیفستی تهیه کرده اند که می گوید ما در جست وجوی سرانی قاطع و محکم از بین سران اپوزیسیون خارج کشور هستیم.
روزنامه انگلیسی می افزاید: یک تحلیلگر برجسته گفت؛ این سند، ارائه دهنده وضعیت فعلی است. او گفت: «یاس و ناامیدی زیادی وجود دارد. مردم از جنبش منصرف شده اند.» حتی خود سران خارج از کشور هم نمی توانند با هم موافقت کنند که چه چیزی می خواهند.
تایمز با اشاره به شکست فراخوان های متعدد ضدانقلاب برای تجمع می نویسد: تعداد کمی اجتماع کردند. یک مشاور سابق آقای موسوی [واحدی] که به نگارش این مانیفست کمک کرده، گفت «یک شکست بود و تمام ضعف جنبش سبز را نشان داد. فقط روحیه مخالفان را تضعیف و آنها را دلسرد کرد.» هدف این مانیفست، به خارج آمدگانی همانند اردشیر امیرارجمند مشاور موسوی و مجتبی واحدی از مشاوران کروبی است که هم اکنون در پاریس و آمریکا زندگی می کنند. آنها امسال کمیته هماهنگی راه سبز امید را تشکیل دادند که دستاورد اندکی داشت.
به گزارش تایمز، مانیفست نتیجه گیری می کند: «نمی توان بیشتر از این، ساده لوحانه تصور کرد که رژیم به سادگی به دلیل اختلافات درونی و نبرد قدرت سقوط می کند.»
تایمز با ارفاق و مسامحه می نویسد: فعالان اپوزیسیون خواستار جلوگیری از مرگ جنبش سبز هستند. اکنون این جنبش در حال مرگ است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5930

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر