1

همه مسائل کشور با درایت رهبری و پند دلسوزانه ایشان قابل حل است

  • کد خبر : 61985
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۲

دشمنان ما باید بدانند اگر اختلاف نظری نیز در جامعه میان مسوولان باشد، مردم در مقابل دشمن کوتاه نمی‌آیند و این یک واقعیت است

حسین طلا در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ضمن تاکید بر حفظ وحدت در میان مسوولان اظهار کرد: باید بارها صبح تا شب دست به دعا برداریم که این مملکت رهبری دارد که در هر مکان و زمانی که به مشکل برمی‌خوریم رهبری با درایت ورود کرده و گره‌ها را باز می‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطر نشان کرد: معتقدم اگر یکبار خودمان شرایط‌مان را در خارج این مرز مطالعه و مرور کنیم متوجه می‌شویم که در چه شرایطی قرار گرفته‌ایم؛ جنگ اقتصادی،‌سیاسی و دیپلماتیکی، فرهنگی و اطلاعاتی و … همه حاکی از شرایط فعلی کشور است، آیا جایی باقی می‌ماند که خودمان به خودمان رحم نکنیم؟

وی تاکید کرد: بنابراین باید بدون اینکه هوای نفس را دخالت دهیم شرایط را درک کنیم و بدون اینکه کاری انجام دهیم، به یاد آوریم که این نظامی که امروز سی و چهارمین سالگرد آن را جشن می‌گیریم برایش چه خون‌هایی ریخته شده است لذا اگر به این موضوع واقف باشیم طبعا شرایط بهتری است.

طلا در ادامه اظهار کرد: واقعیت این است که دشمنان ما باید بدانند اگر اختلاف نظری نیز در جامعه میان مسوولان باشد، مردم در مقابل دشمن کوتاه نمی‌آیند و این یک واقعیت است که امیدوارم آنها این پیامد را در طول این سی و چند سال درک کرده باشند و تصور نکنند که می‌توانند به این وضعیت امیدی ببندند.

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر اینکه تمام مسائل با درایت رهبری و با پند دلسوزانه ایشان قابل حل است، گفت: باید مسائل کشور اولویت‌بندی شود و شرایط موجود در نظر گرفته شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=61985

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر