1

رایزنی های سرپرست فعلی وزارت ورزش با نمایندگان مجلس

  • کد خبر : 6253
  • ۲۹ تیر ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۸

افق – خانه ملت نوشت: سخنگوی کمیسیون فرهنگی از حضور سرپرست وزارت ورزش و جوانان در جلسه روز گذشته کمیسیون فرهنگی خبر داد و گفت: سرپرست فعلی وزارت ورزش و جوانان در این جلسه به تشریح برنامه‌های خود در خصوص اداره این وزارتخانه پرداخت و بعد از استماع نظرات و سوالات نمایندگان به آنان پاسخ […]

افق – خانه ملت نوشت:

سخنگوی کمیسیون فرهنگی از حضور سرپرست وزارت ورزش و جوانان در جلسه روز گذشته کمیسیون فرهنگی خبر داد و گفت: سرپرست فعلی وزارت ورزش و جوانان در این جلسه به تشریح برنامه‌های خود در خصوص اداره این وزارتخانه پرداخت و بعد از استماع نظرات و سوالات نمایندگان به آنان پاسخ داد.

ستار هدایت خواه در خصوص محورهای گفت وگوی اعضای کمیسیون و عباسی تصریح کرد: دیدگاه کلی کمیسیون فرهنگی نسبت به برنامه‌های عباسی برای سرپرستی وزارت ورزش و جوانان مثبت بود. با توجه سابقه کاری ، وجود نگاه فرهنگی به موضوع ورزش و جوانان، توجه به چالش‌های اصلی این دو حوزه، توجه به ضرورت همدلی فعالان این عرصه و نگاه عدالت محور به موضوعات مختلف در اظهارت وی، دید کلی کمیسیون مثبت و اظهار نظر نمایندگان حاکی از رضایتمندی اعضا بود.

۳۰ دی ماه سال گذشته مجلس شورای اسلامی تاسیس وزارت ورزش و جوانان را تصویب کرد و در۴ تیر سال جاری، رییس جمهوری پس از ۵ ماه تاخیر، طی حکمی “محمد عباسی” وزیر تعاون را با حفظ سمت پیشین به عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=6253

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر