2

بهزاد حاج علیلوی به عنوان رئیس جدید دانشگاه پیام نور تبریز منصوب شد.

  • کد خبر : 6487
  • ۳۱ تیر ۱۳۹۰ - ۹:۴۹

بهزاد حاج علیلوی به عنوان رئیس دانشگاه پیام نور تبریز منصوب شد. به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر پنج شنبه طی مراسمی با حضور فرماندار تبریز، رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی، مسئول سازمان بسیج اساتید دانشگاههای آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان استانی و دانشگاهی تبریز، بهزاد حاج علیلوی مدیر گروه زمین شناسی […]

بهزاد حاج علیلوی به عنوان رئیس دانشگاه پیام نور تبریز منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر پنج شنبه طی مراسمی با حضور فرماندار تبریز، رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی، مسئول سازمان بسیج اساتید دانشگاههای آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان استانی و دانشگاهی تبریز، بهزاد حاج علیلوی مدیر گروه زمین شناسی دانشگاه پیام نور به عنوان رئیس دانشگاه پیام نور تبریز منصوب شد.

در این مراسم علی عبادیان، رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی تاکید کرد: بعد از انقلاب اسلامی ایران، رویکرد و نگاه دانشگاه ها و مراکز دولتی که علاوه بر جنبه های علمی، آموزشی و پژوهشی بر پرورش نیروهای متعهد و متخصص بوده و مورد تاکید و توجه مقام معظم رهبری و مسئولان دولتی است.

وی با یادآوری اینکه در راستای اهداف عالی پیشرفت علمی کشور باید اساتید و مسئولان آموزش عالی و فرهنگی و در راس آنها شواری عالی فرهنگی راهکارهای لازم را ارائه داده اند، اضافه کرد: لازم است برنامه ریزیها و فعالیتهای بسیار در جهت رفع معضلات انجام گیرد که این امر با ارتباط پیگیر و تنگاتنگ بین مسئولان آموزش، فرهنگی، علمی و پژوهشی و … ایجاد می شود.

عبادیان با یادآوری اینکه دشمنان به این حوزه ها توجه ویژه دارند، تاکید کرد: باید به مسائل تهاجم فرهنگی و رواج مسائل غیردینی، سیاسی و … اشاره کرد و توجه داشت که مسئولیت ما دانشگاهیان و مسئولان در مقابل این مسائل سنگین است.

وی بیان کرد: دانشگاه پیام نور به عنوان یکی از دانشگاه های تاثیرگذار کشور، تاثیر بسزایی در جامعه علمی کشور دارد که اخیرا نیز با حمایت دولت این تاثیر افزایش یافته است.

عبادیان ادامه داد: دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی ظرفیت بالایی را در زمینه کمی و کیفی دارد که طی چند سال گذشته نیز با افزایش مراکز و رشته ها و … کمک زیادی در حل معضلات فرهنگی و اجتماعی استان داشته است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان با اشاره به سیاست جدید مسئولان دانشگاه پیام نور در کشور مبنی بر تنفیذ اختیارات و مسئولیتهای عمرانی و … به مراکز استانی، گفت: تاکنون ریاست دانشگاه پیام نور تبریز و استان متمرکز و با وجود تراکم وظایف تمام مسئولیتها بر عهده یک نفر بود که از امروز مرکز تبریز و مسئولیت استان بطور جداگانه و متمرکزتر از پیش انجام وظیفه خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه پیام نور مرکز تبریز یکی از بزرگترین مراکز دانشگاه پیام نور است، گفت: توجه ویژه ما همواره بر بهبود کیفیت آموزشی مراکز، افزایش سطح علمی، هیئت علمی مراکز و … است و بعد از این هم تلاش خواهیم کرد با استفاده از تعامل، همکاری و مساعدت سایر دانشگاه ها و مراکز علمی در پیشبرد اهداف علمی و پژوهشی استان گام بلندی برداریم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=6487

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر