2

برخی مدیران شهرداری تنها هم‌لهجه‌های خود را استخدام می‌کنند

  • کد خبر : 65556
  • ۰۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۷

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: برخی مدیران شهرداری تنها هم‌لهجه‌های خود را استخدام می‌کنند.

مهدی خانی بعد از ظهر امروز در دویست و هشتاد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: برخی از مدیران شهرداری ضابطه‌مند رفتار کرده و مدیریتی علمی دارند، اما تعدادی از آنان تنها هم‌قومی‌ها و هم‌شهری‌های خود را استخدام کرده و با بهانه‌های مختلف افراد بی‌رابطه را حذف می‌کنند.

وی افزود: حرمت مدیر خوب باید نگاه داشته شود اما اگر مدیری کار اشتباه انجام می‌دهد باید به وی گوشزد کرد تا رویه خود را اصلاح کند.

این عضو شورا در بخش دیگری از سخنان خود با تشکر از دستگاه قضایی این استان و نیروی انتظامی فارس در برخورد قاطع با هنجارشکنان بیان کرد: چند گاهی است که رفتارهای هنجارشکنانه در شهر شیراز بسیار کمتر شده است.

خانی اضافه کرد: شهرداری نباید تراکم را تنها با شاخص نسبت ارتفاع به سطح، مورد ارزیابی قرار دهد بلکه در کنار آن شاخص نفر به هکتار نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: برخی مناطق شیراز از نظر نسبت تراکم نفر به هکتار در وضعیت فاجعه‌باری قرار دارند به نحوی که یک کوچه شش متری محل اسکان هزاران نفر است.

خانی خاطرنشان کرد: اگر شهرداری تنها کسب درآمد از محل صدور پروانه را در نظر داشته باشد وضع به صورتی در می‌آید که در صورت ساکن شدن افراد در آپارتمان‌های خالی فعلی از نظر پارکینگ و سایر خدمات شهری، مشکلات بسیاری حادث می‌شود.

به گفته وی، در حال حاضر در برخی از کوچه‌های باریک که عبور و مرور به سختی انجام می‌شود چند کامیون آهن‌آلات و مصالح ساختمانی تخلیه شده و برای ساکنان مشکلات بسیاری به وجود آمده است.

به گزارش فارس، فشار بر مدیران برای استخدام افراد مورد نظر برخی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در شهرداری این کلان‌شهر، پدیده جدیدی نیست اما با نزدیک شدن به انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاها از این رویه بسیار عادی شده سخن به عمل می‌آید که تنها کاربرد انتخاباتی دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=65556

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر