3

دریافت پنجمین نشان سبز رنو برای تندر۹۰ ایران خودرو

  • کد خبر : 6619
  • ۲۸ تیر ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۶

تندر۹۰ایران خودرو با توجه به ممیزی صورت گرفته توسط شرکت رنو نشان سبز کیفیت را برای پنجمین بار متوالی به دست آورد. به گزارش افق مهندس  محمد رضا معتمد معاون مدیر عامل در تو لید تندر۹۰ با بیان این مطلب گفت:  :سایت تولید تندر ۹۰ ایران خودرو، برای پنجمین بار متوالی براساس ارزیابی های صورت […]

تندر۹۰ایران خودرو با توجه به ممیزی صورت گرفته توسط شرکت رنو نشان سبز کیفیت را برای پنجمین بار متوالی به دست آورد.

به گزارش افق مهندس  محمد رضا معتمد معاون مدیر عامل در تو لید تندر۹۰ با بیان این مطلب گفت:  :سایت تولید تندر ۹۰ ایران خودرو، برای پنجمین بار متوالی براساس ارزیابی های صورت گرفته از سوی شرکت رنو درتیرماه ۹۰ سال جاری به عنوان بهترین سایت تولیدی از نظر اجرای سیستمهای کیفی و تولیدی ، در بین تمامی تولید کنندگان محصولات پلت فرم X90 شناخته شد.

 

وی ادامه داد:با ارزیابی های صورت گرفته توسط شرکت رنو سایت تولید تندر۹۰ایران خودرو  بالاتر از سایتهای تولیدی کلمبیا ، برزیل ، روسیه ، رومانی و مراکش قرار گرفت.

 

معتمد با اشار به  نتایج حاصل از ممیزی ، انجام شده گفت:تندر ۹۰  ایران خودرو از لحاظ کیفیت  و اجرای سیستمهای کیفی در بالاترین مرتبه قرار داشته و برترین نشان رنو (رتبه سبزبا رده  عالی و استثنائی  Excellent Exceptional &  ) را دریافت کرد.

 

وی با تاکید بر اینکه ایران خودرو دارای مدرن ترین خطوط رنگ خاور میانه، و جزء چهارکشور دارای تکنولوژی برتر رنگ است، اظهارداشت : در بررسی های انجام شده توسط رنو، کیفیت رنگ و سیلر ایران خودرو به عنوان برترین کیفیت در تمامی سایت های تولیدی رنو معرفی شده است .

 

معتمد با اشاره به اینکه  سیستم  های کیفی تندر۹۰با خواستهای مشتری همخوانی دارد گفت:بکارگیری درست سیستمهای تولیدی و کیفی از سوی رنو که منطبق بر الزامات مشتری مداری است  موجب گردیده در صورت بروز هر گونه ایراد ، واکنش بهنگام در سطح کارگاه تولیدی توسط سرپرستان و مهندسین خبره انجام شده و در نتیجه اجازه بروز هیچ ایرادی که نهایتا  منجر به ناخرسندی مشتریان گردد داده نمی شود.

 

وی ادامه داد:شرکت رنو به طور مرتب اقدام به  انتشار هفتگی جدول رده بندی کیفی محصولات خود می کند و بر همین اساس کیفیت برتر تندر ایران خودرو در کنار بهترین سایتهای تولیدی تندر و بالاتر از تندر پارس خودرو قرار می دهد.

 

معاون تولید تندر ۹۰ایران خودرو یادآور شد: در آخرین  ارزشیابی خودرو های تولیدی داخلی توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نیز ، نمره منفی تندر ۹۰ ایران خودرو نسبت به محصول شرکت پارس خودرو  ، کمتر بوده که این امر بیانگر تائید سطح کیفی خودرو از دو منظر مشتریان داخلی و خارجی می باشد.

 

وی در پایان تاکید کرد: تندر ۹۰ ایران خودرو بعنوان تنها برند شرکت رنو محسوب می شود که در سه دوره متوالی جایزه ملی کیفیت ایران  موفق به احراز سطوح اهتمام و اشتهار به کیفیت گردیده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=6619

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر