2

تا آخرین قطره خون ایستادگی می‌کنیم

  • کد خبر : 71491
  • ۰۸ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۷

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: فشارها بر ملت ایران ابدی نیست و بطور حتم در آینده این فشارها کاهش پیدا می‌کند.

خبرگزاری فارس: فشارها بر ملت ایران کاهش می‌یابد/ تا آخرین قطره خون ایستادگی می‌کنیم

آیت‌الله سیداحمد خاتمی امشب در یادواره شهدای روحانی شهرستان شوشتر اظهار کرد: ایران اسلامی ۳۵ سال است که مقابل استکبار ایستادگی کرده است و در این میان خم به ابرو نیاورده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه استکبار در مقابل ایران هیچ‌گاه به اهداف خود نرسیده است، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی قصد داشت با تحریم‌ها ایران را فلج کند ولی به هیچ یک از اهداف خود نرسید.

خاتمی تصریح کرد: استکبار انتظار داشت تا مردم به خیابان‌ها بیایند و راهپیمایی کنند ولی در روز قدس و ۲۲ بهمن چنان سیلی از ملت ایران خوردند که هنوز فراموش نکرده‌اند.

*مشکل امریکا اعتقادات ایران اسلامی است

وی بیان کرد: اگر دین را رها کرده بودیم و اگر دین را به دنیا فروخته بودیم در شرایط کنونی با آمریکا مشکلی نداشتیم ولی مشکل آمریکا با ایران اسلامی اعتقادات و اسلام است.

وی با اشاره به اینکه ادبیات غرب مقابل ایران اسلامی تغییر کرده است، گفت: در سال‌های گذشته استکبار تنها می‌گفت به دنبال تغییر رژیم در ایران است ولی در شرایط کنونی خودشان بیان کرده‌اند که به دنبال تغییر نظام نیستند و این یعنی به نتیجه رسیدن مقاومت‌های ملت ایران که باعث افتخار است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: بر اساس آمار‌های موجود حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال دو تا سه برابر سال‌های گذشته بوده است و نخستین تاثیر این حضور تغییر لحن استکبار در مذاکرات ۵+۱ بود.

خاتمی تاکید کرد: ایران با این حضور ملت دست برتر مذاکرات را در اختیار دارد و استکبار نمی‌تواند به ایران حرف خود را تحمیل کند زیرا مردم در عرصه حضور دارند.

*دشمن به دنبال القای بی‌طرفی در روحانیت است

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: دشمن به دنبال این است که القا کند روحانیت در صورتی که در مسائل روز بی‌طرف باشد محترم است ولی اصلا چنین نیست، روحانی باید در عرصه حاضر باشد و از حکومت دینی دفاع کند.

وی اضافه کرد: باید از دینی که به میدان آمده است حمایت کنیم، زیرا ایران نخستین کشوری است که مسئولانش اسلام را به صورت اکمل دارند.

خاتمی در پایان اظهار کرد: قانون اساسی ایران اسلامی بر اساس اسلام نوشته و بر اساس نظر ۵۰ مجتهد تدوین و ۹۰ روز برای نگارش آن مباحثه سنگین فقهی و حقوقی انجام شده است و این افتخاری برای نظام جمهوری اسلامی است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=71491

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر