1

مهرورزی در سیاست ، عدالت در اقتصاد، تحقق اخلاق اجتماعی است

  • کد خبر : 77366
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۰

با توجه به در پیش بودن انتخابات آتی و لزوم حفظ وحدت و توجه به منویات حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) همگان را به رعایت اخلاق مداری ، قانونمندی دعوت می نمائیم.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی افق :حسین سعیدی گفت: مهرورزی در سیاست ، عدالت در اقتصاد، تحقق اخلاق اجتماعی را در پی خواهد داشت

افق(ofoghnews.ir) حسین سعیدی دبیر کل جنبش عدالت و مهرورزی با اعلام خبر فعالسازی ستادهای استانی گفتمان مهرورزی اظهار داشت: دومین نشست این ستاد در سال ۹۲ با حضور اعضای فعال ستادی و استانی جنبش عدالت و مهرورزی فردا پنجشنبه از ساعت ۱۰ صبح در تهران برگزار می شود.

وی افزود: شناسایی نقاط ضعف و قوت و همچنین برنامه ریزی برای حضور حماسی و جامعه عمل پوشانیدن به منویات حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در خصوص خلق حماسه سیاسی در انتخابات آتی از جمله رئوس اصلی دومین نشست فعالین استانی گفتمان مهرورزی است.

دبیر کل جنبش عدالت و مهرورزی در تشریح برنامه های گفتمان مهرورزی در برگزاری انتخابات شورای شهر  خاطر نشان کرد: بررسی نامزدهای انتخابات شورای شهر و روستا در استانهای مختلف و ارائه گزارش ستادهای استانی از کمیت و کیفیت نامزدهای شورای شهر و روستا در کشور از جمله دیگر برنامه های نشست فردا خواهد بود.

وی ادامه داد: برنامه ای جدی  برای حضور فعال در عرصه انتخابات آتی میان دوره ای مجلس شورای اسلامی داریم که در زمان های مقرر قانونی اعلام خواهد شد.

حسین سعیدی تصریح کرد: راه اندازی کمیته های تخصصی در ستادهای مرکزی ، برنامه ریزی راهبردی در راستای تبیین گفتمان عدالت و مهرورزی  از برنامه های حاشیه ای نشست فردا خواهد بود

دبیر کل ستاد گفتمان مهرورزی با بیان اینکه شعار انتخاباتی این گفتمان بزودی مشخص می گردد اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن انتخابات آتی و لزوم حفظ وحدت و توجه به منویات حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) همگان را به رعایت اخلاق مداری ، قانونمندی و پرهیز از سیاه نمائی علیه فعالیت های دولت های گذشته دعوت می نمائیم.

وی در پایان اظهار داشت: مهرورزی در سیاست ، عدالت در اقتصاد تحقق اخلاق اجتماعی را در پی خواهد داشت

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=77366

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر