2

۳ ماه حبس برای دو داور به جرم دریافت رشوه جنسی

  • کد خبر : 88577
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۲

دادگاهی در سنگاپور دو داور لبنانی را به خاطر دست داشتن در تبانی تعیین نتیجه بازی یکی از تیم‌های باشگاهی سنگاپور به حبس محکوم کرد.

به نقل از رویترز، دادگاهی در لبنان امروز (دوشنبه) مجازات دو کمک داور لبنانی که برای تعیین نتیجه یک بازی رشوه دریافت کرده بودند را اعلام و آنها را به سه ماه حبس محکوم کرد.

این دو کمک داور به همراه یک داور وسط، متهم به دریافت رشوه جنسی از سوی یک شهروند سنگاپوری به نام دینگ سی یانگ هستند که از آنها خواسته بود با قضاوت جانبدارانه خود نتیجه بازی تیم‌های تامپینس راورز سنگاپور و تیم بنگال شرقی هند را به سود نماینده کشور او رقم بزنند.
اگرچه داوران این بازی چند ساعت پیش از برگزاری این دیدار توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا عوض شدند، اما تحقیقات برای پی بردن به صحت و سقم این خبر توسط مقامات فوتبال آسیا ادامه پیدا کرد تا اینکه ماه گذشته اتهامات وارده به سه داور لبنانی رسما تایید شد.
به این ترتیب علی عید و عبدالله طالب دو کمک داور این بازی که ۴ آوریل توسط پلیس دستگیر شدند، به سه ماه حبس محکوم شدند. علی صباغ داور وسط این بازی هم قرار است فردا در سنگاپور محاکمه شود. دادستانان دادگاهی که مسئولیت صدور حکم برای این پرونده را بر عهده دارند، درخواست خود مبنی بر شش ماه حبس برای علی صباغ را به قاضی دادگاه اعلام و او به عنوان متهم ردیف اول معرفی کرده‌اند.
به گفته این دادستانان، علی صباغ نخستین بار در ماه ژوئن سال ۲۰۱۲ (دقیقا یک سال پیش) در کافه‌ای در بیروت با دینگ سی سانگ ملاقات کرده است. دینگ سی سانگ هم به عنوان یکی دیگر از متهمان پرونده تبانی دستگیر شد که البته در حال حاضر به قید وثیقه‌ای ۱۵۰ هزار دلاری آزاد شده و در تلاش برای اثبات بی‌گناهی خود است.
علی عید و عبدالله طالب ممکن است خیلی زودتر از زمان پایان مدت مجازات خود به خاطر حسن همکاری با مقامات قضایی سنگاپور آزاد شوند.
تسنیم
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=88577

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر