1

اولین هدیه ازدواج فرزاد حسنی و آزاده نامداری+تصویر

  • کد خبر : 91324
  • ۰۸ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۲

فرزاد حسنی و آزاده نامداری که پنجشنبه گذشته در جماران به عقد یکدیگر درآمدند اولین هدیه ازدواجشان را از نوه امام گرفتند. سید حسن خمینی که خطبه عقد این زوج مجری را می خواند دیوان اشعار امام را امضا و به عنوان هدیه عقد به آنها اهدا کرد.

فرزاد حسنی و آزاده نامداری حدود یک ماه و نیم قبل خبر ازدواجشان را اعلام کرده بودند ششم تیرماه در جماران حاضر شدند تا سید حسن خمینی خطبه عقدشان را جاری کند. در این مراسم، سیدحسن خمینی وکالت آزاده نامداری را به عهده داشت و حاج آقا رحمانی وکیل فرزاد حسنی بود.

سید حسن خمینی برای فرزاد حسنی و آزاده نامداری این طور دعا کرد: «انشالله که خداوند این ازدواج را برای این دو جوان امروز ما مبارک گرداند و درهای رحمت و خیر و برکت خود را به روی این خانواده تازه شکل گرفته باز کند. انشالله خداوند دل های این دو جوان را روز به روز به هم با محبت تر قرار دهد و صفا و صمیمیت را بزرگ ترین سرمایه زندگی آقا فرزاد و آزاده خانم نماید. انشالله خداوند محبت پیامبر (ص) و اهل بیتش را سرمایه همیشگی این خانواده گرداند و این ازدواج را باعث اتمام رحمت، اکمال نعمت و وسعت رزق قرار دهد. انشالله خداوند فرزند صالحی به ایشان عطا کند که نور چشم خود و خانواده هایشان باشد و سربازان خوبی برای امام زمان باشند. امیدوارم این ازدواج طولانی و همچنین زندگی توام با خلوص نصیب شان کند.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=91324

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر