2

احتمال افزایش تعطیلات عید فطر در سال جاری

  • کد خبر : 9786
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۷

رئیس کمیسیون اجتماعی خبر داد: احتمال افزایش تعطیلات عید فطر در سال جاری رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: پس از تصویب لایحه تعطیلات عید فطر در کمیسیون اجتماعی، این لایحه در روز سه شنبه هفته آینده درصحن علنی مجلس به رای گذاشته میشود. هادی مقدسی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در […]

رئیس کمیسیون اجتماعی خبر داد: احتمال افزایش تعطیلات عید فطر در سال جاری
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: پس از تصویب لایحه تعطیلات عید فطر در کمیسیون اجتماعی، این لایحه در روز سه شنبه هفته آینده درصحن علنی مجلس به رای گذاشته میشود.
هادی مقدسی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس باشگاه خبرنگاران با اشاره به تصویب لایحه افزایش تعطیلات عید فطر در کمیسیون اجتماعی و ارجاع ‌آن به هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: لایحه افزایش تعطیلات عید سعید فطر پس از تصویب در کمیسیون اجتماعی، به هیات رئیسه مجلس ارائه شد.
رئیس کمیسیون اجتماعی درباره اجرای این طرح در سال جاری گفت: این طرح در روز سه شنبه هفته آینده توسط نمایندگان خانه ملت به رای گذاشته میشود تا درصورت تصویب فورا به شورای نگهبان برای تصمیم گیری نهایی ارسال شود.
نماینده مردم بروجرد افزود: اگر شورای نگهبان نیز این طرح را به سرعت بررسی نماید به  احتمال زیاد امسال این طرح اجرایی می شود در غیر اینصورت درسال های  آینده شاهد اجرای آن خواهیم بود

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=9786

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر