2

اقدام جالب سرپرست وزارت ورزش و جوانان

  • کد خبر : 99581
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۲ - ۹:۱۵

سرپرست وزارت ورزش و جوانان در اقدامی جالب به محمد عباسی وزیر سابق دفتر کار داد.

در حالی که چندی پیش خبرهایی مبنی بر تمایل محمد عباسی وزیر سابق ورزش و جوانان برای ماندن در ورزش منتشر شد، صالحی امیری اعلام کرد که به او دفتر کار داده است و تمایل دارد که از تجربیات وزیر سابق در راستای موفقیت هرچه بیشتر ورزش استفاده کند و در اقدامی جالب خواستار تداوم همکاری عباسی در ورزش شد.

صالحی در نشست‌های اخیرش با اهالی ورزش بارها اعلام کرده که باید شأن و منزلت مدیران سابق حفظ شود و در همین راستا در جهت تکریم وزیر سابق، دفتر کاری در ساختمان شماره ۲ وزارتخانه به عباسی اختصاص داده است.

هم‌چنین پیش از آغاز تغییرات در وزارت ورزش و جوانان حکم مشاور برای عصمت‌الله ساکی‌زاده مدیرکل حوزه وزارت صادر کرد و سپس کیومرث هاشمی را به این سمت منصوب کرد. ساکی‌زاده نیز پس از جابه‌جایی اخیر به عنوان مشاور وزیر به وزارت ورزش و جوانان رفت و آمد دارد و مشغول کار است.

اما محمد عباسی وزیر سابق ورزش و جوانان پیشنهاد همکاری صالحی امیری را برای تسهیل اجرای امور وزارتخانه پذیرفته و در کنار فعالیت در دانشگاه، برای رسیدگی و پی‌گیری برخی از امور به دفترش در ساختمان شماره ۲ می‌رود.

به گزارش ایسنا، چندی پیش رسانه‌ها برای ادامه‌ی فعالیت عباسی در وزارت ورزش و جوانان، او را مورد انتقاد قرار دارند. این در حالی است که او به درخواست سرپرست جدید وزارت ورزش عهده‌دار برخی از مسوولیت‌های ورزش شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=99581

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر