3

دفاع مقدس منحصر به جمهوری اسلامی ایران نیست

  • کد خبر : 14848
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۲

‘محمدرضا رحیمی’ در مراسم گرامی داشت هفته دفاع مقدس که در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، افزود: یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار حرکت اسلامی و خیزش های مردم منطقه، انقلاب اسلامی ایران است.وی با بیان این که بستر مقابله با سلطه گران و ظلم در انقلاب اسلامی مهیا شد، اظهار داشت: امروز ما برای […]

‘محمدرضا رحیمی’ در مراسم گرامی داشت هفته دفاع مقدس که در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، افزود: یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار حرکت اسلامی و خیزش های مردم منطقه، انقلاب اسلامی ایران است.وی با بیان این که بستر مقابله با سلطه گران و ظلم در انقلاب اسلامی مهیا شد، اظهار داشت: امروز ما برای جهانیان نمونه بارزی هستیم که همه به آن تاسی می‌کنند.

** دفاع مقدس منحصر به جمهوری اسلامی ایران نیست
معاون اول رییس جمهوری با اشاره به تلاش ۳۲ ساله دشمنان برای متوقف کردن حرکت انقلاب اسلامی، گفت: آنها جنگ را بر ایران تحمیل کردند اما ما پیروز شدیم. دفاع مقدس منحصر به جمهوری اسلامی ایران نیست بلکه متعلق به همه ملت‌های آزادیخواه است.
رحیمی با یادآوری این نکته که در ابتدای انقلاب اسلامی دشمنان با جنگ نتوانستند انقلاب را متوقف کنند، افزود: سلطه گران از آن روز تا به حال تحریم‌های متعددی را بر کشور تحمیل کردند تا ایرانیان را شکست دهند اما به لطف خداوند به هدف خود دست نیافته‌اند.
وی با بیان این که امروز شدیدترین تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال می‌شود، خاطرنشان کرد: کشور ما روز به روز در حال پیشرفت است و قله رفیع پیروزی را نشانه گرفته تا بسیج را به همه جهانیان عرضه کند.
معاون اول رییس جمهوری در ادامه سخنان خود با اشاره به این نکته که دشمنان با ایران کاری نداشتند، گفت: آنها به دنبال مقابله با اسلام، قرآن، رهبری، امام(ره) و ولایت فقیه هستند چرا که موتور محرک انقلاب اسلامی همین عوامل اصلی و اصیل است.
رحیمی همچنین به دستاوردهای علمی کشور تاکید کرد و اظهارداشت: امروز ایران در جهان ۱۱ برابر از متوسط علمی جهان جلو افتاده است،
وی افزود: در جمهوری اسلامی ایران هیچ کس با گرسنگی سر به بالین نمی‌گذارد و همه از حداقل ممکن برخوردار هستند.
معاون اول رییس جمهوری خاطرنشان کرد: ما درصددهستیم که در ایران هیچ کس بدون مسکن نباشند و طی امسال و سال آینده جشن پیروزی مسکن دار شدن خانواده‌های بدون مسکن برگزار می شود.
رحیمی با تاکید بر این مطلب که اجرای قانون هدفمندی یارانه ها همه جهان را به شگفتی انداخت، گفت: آنها سعی می‌کردند با اعمال تحریم در اجرای این قانون خلل وارد کنند اما هدفمندی یارانه ها راه پیروزی خود را طی کرد.
وی یادآور شد: دشمنان امروز ایران اسلامی درصدد هستند اگر اختلافی در کشور وجود دارد از آن سوء استفاده کنند و به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند.
معاون اول رییس جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود بسیج را الگو، منشأ و سرچشمه معرفت توصیف کرد و گفت که پیروزی جمهوری اسلامی ایران متکی بر ولایت فقیه و بسیج است.
رحیمی با یادآوری این نکته که ایادی مستکبران در منطقه در قفس‌های آهنین محاکمه می‌شوند، تصریح کرد: همه امید مردم منطقه انقلاب اسلامی ایران است و ما باید علاوه بر ساختن کشور برای کمک به آنان آماده باشیم.
وی ادامه داد: روزی خواهد رسید که سرزمین فلسطین به معنای واقعی آزاد شود و امروز جرقه‌های روشنی بخش آن از سازمان ملل مشاهده می‌شود.
رحیمی تصریح کرد: هر کسی در هر نقطه از جهان می‌خواهد به عدالت دست یابد از انقلاب اسلامی و جوانان پرورش یافته در این انقلاب تاسی و تقلید می‌کند.
وی با بیان این که امروز جهانیان از بی عدالتی به سطوح آمده اند و در جستجوی یک محیط معنوی هستند،افزود: این شرایط تنها با آمادگی ما و ظهور حضرت ولیعصر (عج) فراهم می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=14848

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر