3

لخت و عریان شدن تعدادی از زنان در اعتراض به تجاور جنسی استرواس

  • کد خبر : 19118
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۴

چند فمنیست‌ اوکراینی که به شیوه شرم آور “برهنه کردن سینه”های خود دست به اعتراض می زنند،‌ با سفر به پاریس در برابر خانه استرواس کان، رئیس پیشین صندوق بین‌المللی پول به نشانه اعتراض به وی سینه‌‌های خود را لخت کردند! این چند زن روز گذشته در اعتراض به تجاور استرواس کان به یک خدمتکار، […]

چند فمنیست‌ اوکراینی که به شیوه شرم آور “برهنه کردن سینه”های خود دست به اعتراض می زنند،‌ با سفر به پاریس در برابر خانه استرواس کان، رئیس پیشین صندوق بین‌المللی پول به نشانه اعتراض به وی سینه‌‌های خود را لخت کردند!
این چند زن روز گذشته در اعتراض به تجاور استرواس کان به یک خدمتکار، با سینه های برهنه در برابر خانه وی نقش خدمت‌کاران را بازی کردند.

به گزارش جهان – یورونیوز، استراوس کان متهم شده بود که فیساتو دیالو، خدمتکار هتل سوفیتل در منطقه منهتن آمریکا را مورد «تجاوز جنسی» قرار داده اما دادگاه وی را تبرئه کرد. دیالو در شکایت‌اش استراوس کان را متهم کرده بود که با “زور” به او تجاوز کرده است. اما استرواس کان “زور و اجبار” را در این رابطه جنسی رد کرد و گفت این رابطه جنسی با رضایت بوده است.

تا پیش از بازداشت استراوس کان، از وی به‌عنوان رئیس‌جمهور احتمالی آینده فرانسه یاد می‌شد.

فمنیست‌های اوکراینی پس از فرانسه قرار است به ایتالیا بروند تا اعتراض خود را به “سیلویو برلوسکونی”، نخست‌وزیر این کشور نشان دهند.

رسوایی‌های جنسی برلوسکونی ۷۵ ساله تاکنون اعتراض‌های زیادی در این کشور به دنبال داشته است. وی تاکنون با دختران جوان زیادی خارج از چارچوب ازدواج رابطه جنسی دارد. در آخرین نمونه نخست‌وزیر ایتالیا به چندین زن برای شرکت در مهمانی‌های شبانه‌اش بیش از ‌۲.۵ میلیون پوند پول داده است.

چند ماه پیش معترضان با شعار “ایتالیا روسپی‌‌خانه نیست” خواهان کناره‌گیری برلوسکونی شدند.
گفتنی است این چند زن اوکراینی سال گذشته در حمایت از سکینه محمدی(زنی که با همدستی مردی غریبه شوهرش را از پای درآورده است) قصد بر هم زدن یکی از برنامه های فرهنگی سفارت ایران در اوکراین را داشتند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=19118

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر