1

تحویل پروژه های مسکن مهر در شهرهای استان تهران از هفته آینده

  • کد خبر : 19342
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۶

معاون عمرانی استاندار تهران از آغاز تحویل پروژه‌های مسکن مهر پایتخت از هفته آینده خبر داد. محمدرضا محمودی با اشاره به تکمیل بخشی از واحدهای پروژه مسکن مهر، گفت: بر اساس آخرین تصمیم شورای اداره کل مسکن و شهرسازی تحویل تعدای از پروژه‌های مسکن مهر در استان تهران از هفته آینده آغاز می‌شود. وی با بیان […]

معاون عمرانی استاندار تهران از آغاز تحویل پروژه‌های مسکن مهر پایتخت از هفته آینده خبر داد.

محمدرضا محمودی با اشاره به تکمیل بخشی از واحدهای پروژه مسکن مهر، گفت: بر اساس آخرین تصمیم شورای اداره کل مسکن و شهرسازی تحویل تعدای از پروژه‌های مسکن مهر در استان تهران از هفته آینده آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مرحله از واگذاری واحدهای مسکن مهر، ۴۵ هزار واحد آماده تا پایان امسال به شهروندان تحویل می شود، افزود: اماکانات رفاهی این واحدها از جمله آب، برق، گاز، تلفن و محوطه‌سازی آماده است و هیچ واحدی بدون تکمیل امکانات به متقاضیان واگذار نمی‌شود.

معاون عمرانی استاندار تهران تصریح کرد: واحدهای آماده به تحویل استان تهران در شهرهای جدید پرند، پردیس، شهریار، ملارد، صفادشت، اسلامشهر و پاکدشت به متقاضیان واگذار خواهد شد.

وی همچنین از رفع مشکل آب پروژه شهرک پرند خبرداد و گفت: واحدهایی که در این شهرک جدید واگذار می‌شود همه امکانات را دارد و مشکل کمبود آب منطقه پرند در واحدهای تکمیلی حل شده است.

به گفته محمودی از هفته آینده لیست واحدهای تحویلی و شهرهایی که در آنها تحویل پروژه انجام می‌شود به صورت هفتگی اعلام خواهد شد/ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=19342

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر