3

نماینده مجلس: برخی شعارهای انتخاباتی ۱۲ سال پیش را تکرار می کنند

  • کد خبر : 218852
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: شعارهایی که امروز برخی ها در عرصه انتخابات مطرح می کنند همان شعارهای ۱۲ سال پیش مبنی بر خرج و توزیع بیت المال بین مردم است.

حجت الاسلام احمد مازنی روز پنجشنبه در همایش ‘در تداوم تدبیر و امید’ در سالن اجتماعات باغ دربند تهران همچنین بر حضور بیشتر زنان و جوانان در مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکید کرد.
به گزارش افق نیوز، وی گفت: در صورت تداوم دولت تدبیر و امید باید بیشتر از حضور زنان در کابینه استفاده و عدالت جنسیتی به صورت واقعی در جامعه محقق شود.
مازنی در بخش دیگری از سخنان خود عرصه انتخابات را عرصه بی بدیل دانست و گفت: این فرصت موجب شد که برخی افراد که در لانه های خود خزیده بودند بیرون آمده و خود را به عنوان مدعی مطرح کنند.
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معضل افسردگی امروز گریبانگیر جامعه و زنان ما شده است گفت: بخش ورزش زنان باید به صورت جدی تر مورد توجه قرار گیرد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نبود شایسته سالاری بین مردان جامعه را مطرح و تاکید کرد: همین موضوع در بین جامعه زنان ما نیز تسری یافته است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: عدالت جنسیتی در جامعه نیازمند فرهنگ سازی است و عرصه انتخابات بهترین جایگاه برای تحقق این امر است.
وی ادامه داد: متاسفانه صدا و سیما بیشتر از اینکه شادمانی را در جامعه رواج بدهد، مروج افسردگی است.
منبع: ایرنا
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=218852

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر