1

نشانه های خیانت همسران بی بند و بار! +تصاویر

  • کد خبر : 22810
  • ۲۷ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۸

آن شعرهای عاشقانه، مردن و زنده شدن برای یک تار موی یکدیگر و جدایی فقط با مرگ

آن شعرهای عاشقانه، مردن و زنده شدن برای یک تار موی یکدیگر و جدایی فقط با مرگ… لطفا همین‌جا دست نگه دارید. زندگی زناشویی مثل هر گیاه تازه‌رسته‌ای نیاز به مراقبت داردنشانه‌های خیانت را برای‌تان شرح داده‌ایم تا چشم‌های‌تان را در مقابل این نشانه‌ها باز نگه دارید.

برترین مجله اینترنتی ایران

آن شعرهای عاشقانه، مردن و زنده شدن برای یک تار موی یکدیگر و جدایی فقط با مرگ… لطفا همین‌جا دست نگه دارید.  زندگی زناشویی مثل هر گیاه تازه‌رسته‌ای نیاز به مراقبت دارد و اگر مراقبت از آن را رها کنید آفت‌هایی کشنده تمامی این خاطره‌های خوب را تبدیل به یک افسانه خواهد کرد.  هر زن و مردی وقتی اسم خیانت را می‌شنوند واکنش بسیار تندی نسبت به آن نشان می‌دهند اما با نادیده گرفتن علت‌های خیانت نمی‌شود انتظار یک زندگی آرام و دوستانه را داشت.  ما سعی داریم در هر شماره شما را با دلایل خیانت و شناسایی و اصلاح آن آشنا کنیم تا با این موضوع بتوانید به‌راحتی کنار بیایید. برای شروع نشانه‌های خیانت را برای‌تان شرح داده‌ایم تا چشم‌های‌تان را در مقابل این نشانه‌ها باز نگه دارید.


 

تغییر لباس

اگر همسر شما از آن دسته افرادی است که خیلی به ظاهر خود توجه نمی‌کند اما ناگهان تبدیل به یک فرد خوش‌لباس شده این یک هشدار جدی برای شماست.  استفاده از عطرهای خوشبو و لباس‌های زیبا و مرتب، به آینه نگاه کردن نشانه‌های خوبی نیستند.  اگر کمد لباس همسرتان بیشتر از گذشته لباس‌های متنوع دارد بهتر است سرسری از این موضوع نگذرید.


 

بهانه گیری بر سر غذا

اگر همسرتان مدام غذا بهانه می‌گیرد و اغلب به دلیل معده حتی غذای مورد علاقه‌ای که برایش پخته‌اید را نمی‌خورد، بدانید که او با فرد دیگری قرار ملاقات داشته که با او غذایش را صرف کرده و باز هم یک هشدار و نشانه برای شماست که باید دست به کار شوید.


 

بوی یک عطر آشنا

زنان در این موضوعات گیرنده‌های بسیار عجیبی دارند.  اگر به تازگی بوی عطری ناآشنا را از لباس همسرتان حس کرده‌اید این نشان می‌دهد یک جای کار می‌لنگد.  از او راجع به این عطر سوال کنید، اگر او دست‌پاچه شد باید فکر راه‌حلی برای اصلاح این موضوع باشید.


 

سردی ارتباط

اگر همسرتان مدام در مورد بدی ارتباط و پایان گرفتن رابطه‌تان صحبت می‌کند، نشانه این است که او برای ارتباط با فرد دیگر به‌دنبال توجیه قابل‌قبولی است که خودش را از عذاب وجدان راحت کند.  این نشانه را هم جدی بگیرید، سردی ارتباط او و این‌که کمتر از گذشته با شما حرف می‌زند نشانه‌های یک خیانت هستند که باید نسبت به آن‌ها آگاه باشید.


 

دروغ و بازهم دروغ

این خیلی خنده‌دار است که مردان فکر می‌کنند با دروغ می‌توانند خودشان را از سوال‌های زنان خلاص کنند.  به چشم‌های مردتان نگاه کنید و علت دیرآمدن یا تغییرات دیگر را بپرسید، قدرت تشخیص دروغ مثل یک رادار قوی همه چیز را آشکار خواهد کرد، به همین آسانی.


 

دیرآمدن‌های پشت سر هم

این نشانه بیشتر مربوط به آقایان است.  همسر شما تا دیروقت اضافه کاری می‌کند تا برای شما زندگی خوبی را تامین کند اما اگر این دیر آمدن‌ها قبلا نبوده و ناگهان اتفاق افتاده مطمئن باشید دلیل دیگری در پشت پرده دارد. ماموریت کاری که هر هفته باید انجام شود هم یک هشدار است. برای فهمیدن درستی حرف‌های او فیش حقوقی او را چک کنید، اگر بابت اضافه کاری او تغییری در درآمدش به‌وجود نیامده، این نشان می‌دهد همسرتان دروغ گفته است.


 

استفاده زیاد از کامپیوتر

همسرتان به‌تازگی مدت زمان زیادی را صرف چک کردن ای‌میل‌هایش می‌کند؟ این هم یک نشانه برای این‌که نشان دهد باید هوشیار باشید.  اگر او بعد از چک کردن ای‌میل‌هایش سریع آن را پاک می‌کند حتما دلیلی برای این کار دارد و این موضوع در مورد تلفن همراهش هم صدق می‌کند.  اگر داخل پوشه پیام‌های همسرتان خالی است این خالی بودن اصلا نشانه خوبی نیست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=22810

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر