3

 طرح موضوعات مبهم از سوی مسئولان چیزی عائد مردم می‌کند؟

  • کد خبر : 299750
  • ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۴

آیا با طرح موضوعات مبهم و ایجاد اضطراب، دلشوره و دل نگرانی عمیق اقشار مختلف مردم از سوی برخی مسوؤلان، چیزی عاید نظام، انقلاب و عموم می شود؟

یادداشت | طرح موضوعات مبهم از سوی مسئولان چیزی عائد مردم می‌کند؟

به گزارش افق انلاین ، حسین مقصودی سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس شورای اسلامی یادداشتی با عنوان «هر آن چه بر خود نمی پسندی بر دیگران مپسند» نوشت.

متن این یادداشت به شرح ذیل است:

این روزها عالی ترین مقام اجرایی کشور ـ بر خلاف خنده ها و خوش گویی هایش با نخست وزیران نانجیب فرانسه و انگلیس ـ با چهره ای برافروخته و لحنی از سر خشم ـ در دیدار با مردم نجیب یزد ـ داد و هوار سرداده و از فساد، این اژدهای سوزان این روزهای نظام اداری، قضایی و تقیننی؛ ویرانگر اصلی اعتماد و امید مردم، واویلا کنان به دنبال رییس کل بانک مرکزی اش و وزاری اقتصاد، نفت و دادگستری اش می گردد.

این خیمه شب بازی مضحکانه با چه هدفی جز دور کردن افکار عمومی از نیازهای اولیه زندگی شان ـ بعد از ۴۰ سال از حاکمیت جمهوری اسلامی و شعارهای فریبنده و دلربای روسای جمهور متعدد، با گرایش های مختلف اعم از چپ، راست و اعتدال ـ بر صحنه سیاست ایران مظلوم اسلامی یکه تازی می کند.

آیا با طرح موضوعات مبهم و ایجاد اضطراب، دلشوره و دل نگرانی عمیق اقشار مختلف مردم، چیزی عاید نظام، انقلاب و عموم می شود. فروپاشی فرهنگی و ابتذال آن، فروپاشی اقتصادی و تخریب زیربناهای اقتصاد خرد و کلان و به هم ریختگی سیاسی چه دردی از دردمندان و علاقه مندان به امام، رهبری و نظام می کاهد؟

رفتار و گفتار متناقض در برخورد با نانجیبان و نجیبان جز تحیر و تشویش افکار عمومی، خانواده معزز شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و تمامی ارادتمندان به ساحت مقدس حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، زنان و مردان غیور،  با غیرت، شریف کشورمان و ایرانی های جهان چه چیزی ماحصل خواهد داشت.

عالی جناب! شما به عنوان رییس جمهور و مافوق وزارت اقتصاد، بانک مرکزی، وزارت نفت، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت دادگستری، نیروی انتظامی و مهم تر از آن به عنوان رییس شورای عالی امنیت ملی چه نیازی به استفاده از سایر ابزارها برای برخورد با متخلفان در کشور دارید.

گیرم که میلیاردها دلار از پول فروش نفت، معادن و سرمایه های ملی این کشور توسط عده ای قلیل، قلدر و بی حیا در لباس های دارای قداست به تاراج و یغما رفته؛ آیا شما بزرگوار ابزاری جز تریبون عمومی سفر استانی و آن هم در نزدیکی انتخابات مجلس در اختیار نداشته و ندارید؟!!

بی شک بعد از رهبری نظام شما عالی ترین مقام اجرایی کشورید و مردم از خود خواهند پرسید در هفته وحدت اسلامی که دعوت به امید، عشق؛ آرزو و وحدت ضرورتی اجتناب ناپذیر- به اقتضای زمان است – یاس، دلهره، بی اعتمادی و رونمایی از تخلفات و جرایمی که سازمان یافته، در ید قدرت قدرتمندان، سیاست مداران و دولتمردان است برای عوام چه حکمتی جز رفتار مبتنی بر ریا و دگرفریبی و  دوررویی به همراه خواهد داشت؟

آیا رسیدگی به تخلفات ح – ف و م – ج و آقازادگانی از این جنس که از آقایی جز دزدی از بیت المال و جیب مردم چیزی ندارند و اتفاقا انقلاب اسلامی آن ها  را از پایین ترین طبقه اجتماعی به اعلاترین آن پرانده است، باعث رنجش خاطر نجیبتان شده و دمای ۱۸ درجه مورد نیازتان را در جلسات و مکان های حضورتان تغییر داده است و خاطر مبارک را مکدر نموده است که با کلی گویی به گونه ای طلبکارانه و رمزآلود از فساد که خود عالی ترین ناظر پیشگیر و برخورد کننده با آن بر اساس قانون هستید، سخن می گویید؟

بدون تردید برخورد با فساد و تباهی و انحراف در هر زمینه ای در دستگاه ها و قوای سه گانه از الزامات یک حاکم اسلامی است و قابل تحسین و درخور تقدیر بایسته است – همانی که رهبری فرزانه به کرات و به دفعات در سخنان گهربارشان گوشزد نموده اند و گوشی شنوا بر مراد مردم از سوی کارگزاران درون حاکمیت نبوده است. یا کر بوده اند یا سمعک هایشان را برداشته و به فرمایشات مقتدایشان اهمیتی نداده اند.

به هر روی امیدواریم این موضوعات که بایستی به صورت شفاف و بدون پرده با مردم درمیان گذاشته شود برمبنای صدق و درستی نیت و بر اساس  صاحب اصلی شمردن کشور توسط مردم استوار باشد و مرضی رضای حضرت حق قرار گیرد. نه ابزاری هدفمند که هوشمندانه برای کسب قدرت و بر مبنای بازی با احساسات مردم برای جلب آرای انتخابات پیش روی برنامه ریزی شده باشد.
از آن بیم داریم که انقلاب اسلامی که بایستی بر مدار اخلاق که همانا بعثت پیامبر اسلام – که این روزها روز اوست – استوار شود با بی اخلاقی کارگزاران آن فروریزد و دشمن شاد شویم.

از سر دلسوزی به همه طرف های دلسوز جمهوری اسلامی حرکت در مسیر گفتار و رفتار حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب گوشزد نموده و با شناختی که از گرفتاری های کوچک و بزرگشان در حوزه های اجتماعی، اخلاقی، اقتصادی و سیاسی سراغ داریم دوستانه واگویه می کنیم که:

اسرار نهان را نه تو دانی و نه من                                              این سر معما نه تو خوانی و نه من

هست از پس پرده گفتگوی من و تو                                         چون پرده بیفتد نه تو مانی و نه من

و در آخر:

مراقب قایقی که به برکت خون شهدا و نجابت مردم شریف این مرز و بوم در اقیانوس توفانی آخر الزمان سوارشده و حکمرانی می کنید باشید که نجابت مردم هم حدی دارد و به قول آن پیر سفر کرده امام راحل که فرمودند: بترسید از آن روزی که مردم بفهمند در باطن ذات شما چیست؟

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=299750

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر