3

مشاور حقوقی تراکتور: محرومیت ۴ تا ۶ ماه در انتظار مظاهری است/ از این دروازه بان به فدراسیون فوتبال شکایت می‌کنیم

  • کد خبر : 331128
  • ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۱

مشاور حقوقی باشگاه تراکتور درباره تبعات فسخ قرارداد یک طرفه رشید مظاهری و عقد قراردادش با باشگاه استقلال توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش افق انلاین ، رضا شاه منصوری وکیل فدراسیون فوتبال و مشاور حقوقی باشگاه تراکتور درباره  فسخ یک طرفه  قرارداد رشید مظاهری دروازه بان این تیم تبریزی اظهار کرد: این موضوع  حیرت آور و تعجب برانگیز است و اقدام مظاهری مصداق نقص همه قوانین  فیفا و ارکان قضایی کشورمان  محسوب می‌شود و  تخطی و عدول  در قوانین صورت گرفته است. مظاهری قرارداد ۳ ساله با باشگاه تراکتور دارد که این قرارداد در کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ ثبت شده است و سال اول قرارداد به پایان رسید و ۲ سال مانده است.

مشاور حقوقی باشگاه تراکتور درباره درصورت محرز شدن تخلف مظاهری چه جرایمی در نظر گرفته می‌شود، بیان کرد: طبق آیین نامه نقل و انتقالات فوتبال کشورمان بازیکن ۴ تا ۶ ماه محروم خواهد شد و علاوه بر این پرداخت غرامت از سوی بازیکن و باشگاه مقصد به عنوان تحریک کننده نسخ باید به باشگاه مبدا پرداخت کنند؛ بنابراین مظاهری با محرومیت مواجه می‌شود.

توافقی با مدیران تراکتور برای جدایی مظاهری صورت نگرفته است

او ادامه داد: تا جایی که اطلاع دارم هیچ گونه توافقی با مدیران باشگاه تراکتور  برای جدایی مظاهری صورت نگرفته است و به همین علت امکان قرارداد موازی برای این دروازه بان وجود ندارد. مظاهری یک بازیکن با اخلاق است و چندین سال جز نیکی از او چیزی نشنیدیم. چطور او به این نتیجه رسیده است که قرارداد با تیم استقلال ببندد! همچنین به نظرم باشگاه بزرگ استقلال اطلاعات چندانی در اختیارش قرار نگرفته است که با این دروازه بان قرارداد منعقد کرد. مظاهری دروازه بان تراکتور است و به طور حتم باید در تمرینات حضور پیدا کند.

ما از مظاهری شکایت می کنیم

شاه منصوری درباره اظهارات مظاهری مبنی بر اینکه قراردادش با باشگاه استقلال مشکل قانونی ندارد و تراکتوری‌ها می‌توانند اعتراض کنند، گفت: به طور حتم ما شکایت می‌کنیم و جلسه کمیته انضباطی باشگاه درباره حضور نداشتن این دروازه بان در تمرینات و ۲ بازی پایانی جام حذفی روز سه شنبه ساعت ۱۴  برگزار می‌شود. همچنین باشگاه تراکتور  مراتب شکایت خود را به خاطر نسخ قرارداد از سوی مظاهری به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال اعلام می‌کند.

او درباره مبلغ قرارداد‌های بالا در فصل نقل و انتقالات گفت: به هر حال نرخ واقعی یک بازیکن آن قدر نیست که در نقل و انتقالات  مشاهده می‌کنیم. با توجه به تمکن و استعانت باشگاه‌های فوتبال کشورمان این موضوع  باعث می‌شود که در پایان فصل حجم عظیم پرونده‌های حقوقی به سمت کمیته تعیین وضعیت سرازیر شود و متاسفانه به مشکلات فوتبال کشورمان اضافه می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=331128

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر