4

مسی رسماً به پاری‌سن‌ژرمن پیوست/ لئو: بی‌صبرانه منتظر بازی در پارک‌دوپرنس هستم

  • کد خبر : 355850
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۸:۵۲

ستاره آرژانتینی پیشین تیم فوتبال بارسلونا یک روز پس از وداع با هواداران آبی اناری به تیم پاری‌سن‌ژرمن پیوست.

مسی رسماً به پاری‌سن‌ژرمن پیوست/ لئو: بی‌صبرانه منتظر بازی در پارک‌دوپرنس هستم

به گزارش افق انلاین ، گمانه‌زنی‌ها درباره پیوستن لیونل مسی به تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن، خیلی زود به حقیقت پیوست و باشگاه فرانسوی در آخرین ساعت سه‌شنبه شب، اعلام کرد که ستاره آرژانتینی سابق بارسلونا پای برگه قرارداد دو ساله خود با تیم پایتخت فرانسه را امضا کرده تا پس از ۲۱ سال حضور در باشگاه بارسلونا، در سال‌های پایانی دوران بازیگری‌اش، بازی با پیراهنی جز بارسلونا را هم تجربه کند.

قرارداد مسی با ‌PSG دو ساله با امکان تمدید برای سال سوم است که به این ترتیب امکان دارد او تا ۳۷ سالگی در پارک دو پرنس بماند.

تیم فوتبال بارسلونا , تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن , لیونل مسی ,

لیونل مسی در اولین اظهاراتش پس از امضای قرارداد با پاری‌سن‌ژرمن گفت: من برای آغاز یک دوره جدید در دوران بازیگری‌ام در پاریس بسیار انگیزه و اشتیاق دارم. باشگاه و رویکردش، دقیقاً مطابق اهدافی است که من دنبال می‌کنم. می‌خواهم تمام تلاشم را انجام دهم تا برای این باشگاه و هوادارانش افتخارات بزرگی کسب کنم. بی‌صبرانه منتظر رفتن به پارک‌دوپرنس و بازی در آنجا هستم.

مسی که به دلیل ناتوانی باشگاه بارسلونا در پرداخت حقوقش و سقف تعیین شده از سوی لالیگا برای باشگاه‌ها به جهت پرداخت حقوق به بازیکنانش، نتوانست قرارداد جدیدی با آبی‌و‌اناری‌ها منعقد کند و برخلاف میلش مجبور به ترک نوکمپ شد، عصر سه‌شنبه به همراه خانواده و پدرش با هواپیمای شخصی به پاریس سفر کرد و پس از انجام تست پزشکی باشگاه قراردادش را که به موجب آن در هر فصل ۴۰ میلیون یورو حقوق می‌گیرد، امضا کرد.

پاری‌سن‌ژرمن با جذب مسی بعد از ۳۰ سال بازیکنی را به خدمت می‌گیرد که توپ طلا کسب کرده است. آخرین بار سال ۱۹۹۱ بود که باشگاه فرانسوی با ژان پیر پاپن قرارداد بست.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=355850

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر