3

زمان می‌برد تا تفکرات من در تیم جا بیفتد که باید تلاش کنیم این زمان به حداقلل برسد

  • کد خبر : 360997
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴

سرمربی تیم فوتبال قشقایی گفت: اینکه باشگاه ذوب آهن با قاسم حدادی‌فر تمدید کرد و سپس بحث خداحافظی مطرح شد جای ابهام دارد.

خداحافظی حدادی‌فر ابهام برانگیز بود /بازگشت قشقایی به جایگاه اصلی

مهدی رجب زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص همکاری اش برای فصل جدید با تیم فوتبال قشقایی شیراز اظهار داشت: از دیروز کارم در قشقایی شروع شد و دیروز یک تمریت داشتیم و امروز نیز به مصاف تیم خوب سایپا می‌رویم که می‌دانیم بازی بسیار سختی را پیش رو داریم.

وی افزود: به دلیل اینکه دیر به تیم اضافه شدم کار سختی برای جمع کردن تیم دارم، همچنین باید از سرمربی قبلی آقای خادمی تشکر کرد که تیم خوبی بسته است و بازیکنان خوبی داریم اما تیم هنوز کمبودهایی در برخی پست‌ها دارد که باید بازیکنان لازم را جذب کنیم.

قشقایی برای بقا نمی‌جنگد

سرمربی تیم فوتبال قشقایی ادامه داد: زمان می‌برد تا تفکرات من در تیم جا بیفتد که باید تلاش کنیم این زمان به حداقلل برسد و امیدوارم طی یکی دو هفته آینده بتوانیم به هماهنگی کاملی برسیم و در برنامه کوتاه مدت هدف داریم تیم هرچه زودتر جمع و جور شود و ساختار خوبی به تیم بدهیم و در بلند مدت نیزبه انسجام تیمی برسیم و روز به روز بهتر شویم.

خداحافظی حدادی‌فر ابهام برانگیز بود /بازگشت قشقایی به جایگاه اصلی

وی با تاکید بر اینکه باید تیم پر هوادار قشقایی جایگاه بهتری داشته باشد، خاطر نشان کرد: زیبنده نیست تیم قشقایی تا آخرین هفته استرس سقوط داشته باشد، همچنین آرزو می‌کنم هرچه زودتر هواداران به ورزشگاه بیایند و به ما کمک کنند.

رجب زاده با بیان اینکه قرارداد من در قشقایی یکساله است و تمدید این قرارداد برای سالیان آینده بستگی به روند تیم و نگاه باشگاه دارد، افزود: خوشبختانه تیم فجر سال گذشته به لیگ رفت که انگیزه خوبی برای تیم‌های فارس است و باعث انگیزه جوانان می‌شود و امیدوارم با این انگیزه بتوانیم جایگاه خوبی برای قشقایی ایجاد کنیم، البته امیدوارم فجر سپاسی آسانسوری نشود و در لیگ برتر برای سقوط نجنگند.

باشگاه ذوب آهن با حدادی‌فر بهتر برخورد می‌کرد

وی ابراز داشت: دیروز که به محل تمرین قشقایی رسیدم هواداران با تجمع خود باعث دلگرمی ما شدند و نشان دادند در کنار تیم هستند من نیز می‌خواهم آنها بیش از پیش کنار تیم خود باشند تا قشقایی به جایگاه اصلی خود برگردد.

سرمربی تیم فوتبال قشقایی در خصوص نحوه خداحافظی قاسم حدادی‌فر تصریح کرد: قاسم اول فصل بعد از معرفی سرمربی تیم با باشگاه ذوب آهن تمدید کرد نمی دانم چه اتفاقی افتاد بعد از چند هفته تیم را ترک می‌کند، صحبت‌هایی شنیدم مبنی بر اینکه مشکل حضور در ترکیب تیم یا کادرفنی بوده که برای همه ما این موضوع ابهام برانگیز است.

وی اضافه کرد: اینکه بازیکن تمدید می‌کند و بعد این شرایط را دارد عجیب است، آن مقطع مدیران همیشه از حل مشکل گفتند اما نهایتاً نتیجه این شد، اگر مشکلی بود باید باشگاه بدون حواشی آن را حل می‌کرد و باید باشگاه در این زمینه بهتر برخورد می‌کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=360997

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر