4

شرایط جدید فروش دنا پلاس و پژو ۲۰۷ در بورس کالا از سه شنبه

  • کد خبر : 375856
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳

گروه صنعتی ایران خودرو برنامه دارد تا عرضه دو تیپ توربوشارژر دنا پلاس و دو تیپ پژو ۲۰۷i را در بورس کالا ویژه بهمن ۱۴۰۱ آغاز کند و این دو محصول را به فروش برساند.

به گزارش  خبرگزاری افق :ایران خودرو می خواهد تا نام چهار محصول خود را برای سه شنبه بر روی تابلو بورس کالا درج کند. تاریخ دقیق عرضه این خودروها بزودی از سوی ایران خودرو اعلام می شود. در این عرضه به صورت کلی ۱۰ هزار خودروی دنا پلاس و پژو ۲۰۷i عرضه می شوند. پژو ۲۰۷i در دو تیپ دنده دستی سقف قلزی و اتوماتیک شش سرعته پانوراما در بورس کالا به فروش خواهند رسید و دنا پلاس هم با دو تیپ توربوشارژر ۶ دنده دسته و توربوشارژر ۶ دنده اتوماتیک عرضه می شوند.

نام خودرو قیمت پایه در بورس کالا (تومان)
پژو ۲۰۷i دنده ای سقف فلزی ۱۸۵.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۷i پانوراما اتوماتیک ۶AT ۴۰۴.۰۰۰.۰۰۰
دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی ۳۱۹.۰۰۰.۰۰۰
دنا پلاس توربو ۶ دنده اتوماتیک ۳۵۳.۰۰۰.۰۰۰

در این عرضه خانواده دنا پلاس با تیراژ ۴ هزار دستگاه و خانواده پژو ۲۰۷i با تیراژ ۶ هزار دستگاه حضور دارند. دنا پلاس توربوشارژر به پیشرانه ۱.۶۵ لیتری ۱۵۰ اسب بخار و ۲۱۵ نیوتن متر گشتاور مجهز است و در هر دو تیپ دنده دستی و اتوماتیک به امکاناتی مانند سانروف، چهار کیسه هوا، رینگ آلومینیومی ۱۶ اینچی، صندلی های برقی جلو، کروز کنترل، تهویه اتوماتیک، فرمان کمکی برقی، آینه تاشو برقی، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، ترمزهای دیسکی جلو و عقب مجهز هستند. در دنا پلاس توربو دنده ای جدید از گیربکس ۶ سرعته استفاده شده و در نسخه اتوماتیک جعبه دنده ۶ سرعته AT ساخت کمپانی DAE نصب گردیده است.

پژو ۲۰۷i دنده ای سقف فلزی در عرضه های عقبی بورس کالا به ترمز کاسه ای عقب، رینگ فولادی و فرمان هیدرولیک مجهز بوده است. اما ۲۰۷i پانوراما اتوماتیک جدید به جعبه دنده ۶AT ساخت کمپانی DAE و لندای مجهز است که پیشرانه TU5 پلاس در آن دیده می شود. این پیشرانه فناوری CVVT را دارد و ۱۱۳ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۴۴ نیوتن متر تولید می کند. این تیپ پژو ۲۰۷i به ترمز دیسکی عقب، رینگ آلومینیومی، فرمان کمکی برقی و… مجهز است.

اقتصاد ۱۰۰

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=375856

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر