1

۵۰ همت تسهیلات برای توسعه تعاونی‌ها پرداخت شد/ حمایت از ۷۰هزار طرح اشتغال‌زایی

  • کد خبر : 380701
  • ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳

مدیرعامل بانک توسعه تعاون از پرداخت ۵۰ همت (هزار میلیارد تومان) تسهیلات برای توسعه تعاونی و اعضای تعاونی‌ها در دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری افق :« محمد شیخ‌حسینی» روز یکشنبه در آیین رونمایی سامانه جستجوی شغلی اظهار داشت: سند توسعه بخش تعاون سال گذشته ابلاغ شد که بر اساس آن قرار است ۲۵ درصد از تسهیلات تکلیفی دولت به بخش تعاون اختصاص یابد و اکنون این بانک ۷۰ درصد تسهیلات خود را در بخش تعاون می‌پردازند.

وی بیان‌داشت: پرداخت تسهیلات در بخش جهش مسکن در مدت ۶ ماه گذشته آغاز شده است که بر این اساس ۱۵ شرکت تعاونی مبلغ ۱۸۰ میلیارد تومان تسهیلات برای ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی دریافت کردند و به‌طور میانگین برای هر واحد ۴۵۰ میلیون تومان تسهیلات نیاز است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون ادامه‌داد: در حوزه تسهیلات ازدواج به میزان ۱۷۰ درصد بودجه تخصیصی پرداخت شده است، همچنین در بخش نهادهای حمایتی نیز بالای ۹۰ درصد منابع پرداخت شده است.

شیخ‌حسینی با اشاره به پرداخت تسهیلات در قالب تبصره ۱۸ قانون بودجه، گفت: تسهیلات مختلفی از محل اعتبارات روستایی و عشایری، مشاغل خانگی، تبصره ۱۸ مرتبط با وزارت صمت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، وزارت تعاون و همچنین تسهیلات تبصره ۱۶ مخصوص نهادهای حمایتی در حوزه اشتغال و حمایت از تولید پرداخت شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=380701

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر