1

مدیر عامل شرکت رامک: سطح بالای بهره وری و کارآمدی در بانک توسعه تعاون موجب ارتقای کیفی خدمات شده است

  • کد خبر : 383779
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲

مدیر عامل شرکت رامک سطح بالای بهره وری و کارآمدی در بانک توسعه تعاون را دلیل ارتقای کیفی خدمات این بانک دانست.

مدیر عامل شرکت رامک: سطح بالای بهره وری و کارآمدی در بانک توسعه تعاون موجب ارتقای کیفی خدمات شده است

مدیر عامل بانک توسعه تعاون طی سفر به استان فارس و شهر شیراز از کارخانه رامک بازدید نمود. نصیری مدیر عامل شرکت لبنیات رامک در این بازدید گفت: بانک توسعه تعاون مراتب پاسخگویی و راهنمایی مشتریان را در بالاترین سطح بجا می آورد، همچنین ارتقای سطح بهره وری و کارآمدی در نحوه ارائه خدمات بانک توسعه تعاون به مشتریان و مراجعین مشخص است.
محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت: شرکت لبنیات رامک حلقه اتصال میان بخش کشاورزی و صنعت است، رامک از مشتریان خوب بانک توسعه تعاون بوده است، این بازدید حضوری با این هدف است که مسائل و نیازهای شرکت از نزدیک شنیده شود و متناسب با آن راهکار در نظر گرفته شود.
شیخ حسینی گفت: بانک توسعه تعاون همواره به بخش واقعی اقتصاد ارائه خدمت می نماید و هفت شرکت تابعه بانک نیز ابزاری بوده و به بخش واقعی خدمت می نمایند.
این مقام بانکی تصریح نمود: اساسنامه بانک توسعه تعاون رعایت سهم ۷۰ درصدی به بخش تعاون را الزامی نموده و همچنین سهم ۳۰ درصدی را برای تسهیلات به بخش خصوصی مجاز دانسته است.
وی خاطر نشان کرد: بانک توسعه تعاون علاوه بر چندین سال خدمات متنوع، از محل تفاهم نامه با صندوق ملی محیط زیست نیز، خدمات اعتباری به رامک ارائه داده است، نیاز شرکت برای احداث واحد تولید آب و همچنین سرمایه در گردش مورد نیاز برای ارتقای حجم تولید مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای متناسب با آن در نظر گرفته می شود.

نشست با مدیران شرکت پاسارگاد ماشین پرشیا جنوب

محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در ادامه دیدارها با فعالین و صنعتگران استان فارس طی نشست با مدیران شرکت پاسارگاد ماشین پرشیا جنوب اظهار داشت: جامعه هدف بانک توسعه تعاون تعاونی ها و بنگاه های کوچک و متوسط هستند، ضمن این که بنگاه های بزرگ نیز با توجه به نقش راهبردی در اقتصاد مورد حمایت بانک توسعه تعاون واقع می شوند.
شیخ حسینی تاکید نمود: این شرکت در راستای تامین نیاز پروژه های عمرانی و معدنی کشور ، نسبت به تامین و خدمات پس از فروش ماشین آلات راهسازی و معدنی و لیفتراک اقدام نموده است.
این مقام بانکی یادآور شد: تاکنون بیش از ۶۰۶ میلیارد ریال طی چند سال اخیر از سوی بانک توسعه تعاون به پاسارگاد ماشین پرشیا جنوب پرداخت شده است که کماکان ۲۹۱ میلیارد ریال به صورت جاری و در اختیار شرکت است.
وی افزود: بانک توسعه تعاون قابلیت پذیرش نقش عاملیت برای روش های نوین تامین مالی با تکیه بر ظرفیت های بازار سرمایه را دارد، همچنین خدمات ارزی و صرافی بانک نیز برای شرکت قابل ارائه است.
شیخ حسینی بیان داشت: این شرکت توانسته است در طول مدت فعالیت خود ، حجم قابل توجهی از انواع ماشین آلات راهسازی و معدنی و لیفتراک را برای بکارگیری بخشهای مختلف تولیدی، صنعتی و معدنی تامین نماید. در حال حاضر شرکت درخواست افزایش حد اعتباری را برای شرکت های زیرمجموعه دارد.
در این نشست ها معاونین مدیر عامل، تعدادی از مدیران ستادی و کافی زاده مدیر شعب استان فارس و همکاران استان حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=383779

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر