2

حکومت آلمان در بهبود شرایط اجتماعی و مبارزه با فقر شکست خورده است.

  • کد خبر : 4927
  • ۱۶ تیر ۱۳۹۰ - ۲۳:۱۶

بر اساس گزارش ارائه شده از یک کمیسیون تحقیقاتی سازمان ملل متحد، اوضاع اجتماعی و اقتصادی آلمان بسیار وخیم بوده و حکومت آلمان در بهبود شرایط اجتماعی و مبارزه با فقر شکست خورده است. به گزارش خبرگزاری مهر، “روزنامه زوددویچه سایتونگ” به گزارش کمیسیون حقوق فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی سازمان ملل متحد درباره شرایط آلمان پرداخت […]

بر اساس گزارش ارائه شده از یک کمیسیون تحقیقاتی سازمان ملل متحد، اوضاع اجتماعی و اقتصادی آلمان بسیار وخیم بوده و حکومت آلمان در بهبود شرایط اجتماعی و مبارزه با فقر شکست خورده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، “روزنامه زوددویچه سایتونگ” به گزارش کمیسیون حقوق فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی سازمان ملل متحد درباره شرایط آلمان پرداخت و نوشت : ۱۸ کارشناس این کمیته در یک بررسی که تازه منتشر شده است و نتیجه یک نشست در می ۲۰۱۱ در ژنو بوده است به شرایط اجتماعی و اقتصادی آلمان اشاره و به شدت ابراز نگرانی کردند.

در این نشست متخصصان به شرایط در آلمان، مولداوی ، روسیه، ترکیه و یمن پرداختند. و طی یک گزارش مفصل نتایج به دست آمده ارائه شد. به ویژه برخی از سازمانهای غیر حکومتی در ژنو از فرصت استفاده کردند که انتقادها و پیشنهادهای خود را درباره مناسبات آلمان ارائه دهند و ظاهرا نظرات آنها در این باره کمتر مثبت بود.

کمیسیون سازمان ملل متحد اعلام کرد : ما در این باره به شدت ابراز نگرانی می کنیم که آلمان در به کار بستن توصیه های قبلی ما کوتاهی کرده است.

این کمیته همچنین درباره شرایط بد رعایت حقوق مهاجران و تبعید شدگان در آلمان گزارش داده و تاکید کرد که سیاست آلمان در بهبود شرایط اجتماعی کشورش شکست خورده است. باید اقدامات صحیحی انجام شود تا کسانی که حقوقشان در این کشور ضایع شده به آن برسند.

در این گزارش همچنین آمده است که زنان در آلمان هنوز در بازار کار مورد تبعیض قرار می گیرند و نسبت به مردها دستمزد بسیار پایین تری دریافت می کنند این در حالی است که تبعیض بر اساس جنسیت در این کشور ممنوع است.

بر اساس این گزارش، با وجود همه اقداماتی که انجام شده است هنوز سهم بیکاری در شرق آلمان بسیار بالاتر از غرب این کشور است.

بر اساس انتقادات ایراد شده از طرف شرکت کنندگان در نشست ژنو کارشناسان این کمیته به این نتیجه دست پیدا کردند که ۱۳ درصد جمعیت آلمان زیر خط فقر زندگی می کنند که در میان آنها حدود ۲٫۵ میلیون کودک و ۱و۳ میلیون شاغل به حمایتهای مالی نیاز دارند.

این گزارش همچنین به درصد بالای دانش آموزان مبتلا به سوء تغذیه در کشور آلمان به دلیل ارائه نشدن امکانات لازم در مدارس این کشور اشاره کرد و این موضوع را غیر قابل قبول دانست که بسیاری از بچه ها در این کشور مورد تبعیض اجتماعی قرار گرفته و بدون اینکه تحصیلات خود را به پایان برسانند مدرسه را ترک می کنند.

کمیسیون سازمان ملل متحد همچنین به ویژه به تلاشهای ناکافی آلمان برای بهبود شرایط کهنسالان که برخی مواقع حتی برخوردهای غیر انسانی با آنها می شود انتقاد شدیدی وارد کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=4927

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر