2

حسینی بودن ملاک و معیار می‌خواهد و به زبان نمی‎‌شود

  • کد خبر : 4947
  • ۱۷ تیر ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۷

حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد، با تبریک اعیاد شعبانه و نامگذاری میلاد امام حسین(ع) به نام روز پاسدار به نقش ارزشمند سپاه در دوران انقلاب اشاره کرد و افزود: در آن روزهایی که موضوع ربایش هواپیما توسط منافقین به یک امر مهم تبدیل شده و نظام را […]

حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد، با تبریک اعیاد شعبانه و نامگذاری میلاد امام حسین(ع) به نام روز پاسدار به نقش ارزشمند سپاه در دوران انقلاب اشاره کرد و افزود: در آن روزهایی که موضوع ربایش هواپیما توسط منافقین به یک امر مهم تبدیل شده و نظام را فلج کرده بود، با ورود به موقع سپاه در برقراری امنیت پرواز، آرزوی ربایش هواپیما در دل دشمنان نابود شد.

وی به تهاجم فرهنگی دشمن اشاره کرد و ادامه داد: این جوانان پاک بسیجی بودند که با بصیرت‌افزایی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن در کانون‌ها و مراکز فرهنگی، دشمن را در اهداف نامشروع خود ناکام گذاشتند و امروز هم در عرصه دنیای مجازی و نبرد سایبری و ماهواره‌ای، میدان‌دار بوده و دشمنان را مایوس کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در طول این ۳۰ سال هیچ زمانی مانند امروز نیروهای نظامی در دل مردم جای نداشته‌اند، زیرا آنان دوش به دوش مردم، حرکت کرده‎اند.

جانشین سابق نماینده ولی‌فقیه در سپاه به حوادث ۱۸ تیر ماه سال ۸۷ اشاره کرد و گفت: در آن زمان افراد منافق و وطن‌فروش با حمایت برخی از دولتمردان و روزنامه‌های دولتی دست به تحریف اعتقادات مردم در خصوص قیام امام حسین(ع) زدند و آن را مخالف با آزادی برشمرده و شروع به توهین به مقدسات کردند که با هوشیاری مردم ناکام ماندند.

وی خاطرنشان کرد: این افراد مجددا در حوادث عاشورای سال ۸۸ این عمل را در قالب جدید تکرار کردند و وقاهت را به آن‌جا رساندند که در مقابل دسته‌جات سینه‌‎زنی قوطی‌های مشروب را به عنوان نذری توزیع می‎کردند که مردم جواب آن‎ها را در حماسه ۹ دی ماه دادند.

وی گفت: متاسفانه برخی از خواص نیز به حمایت از این افراد برخواستند و آنان را عزادار حسینی نامیدند، در حالی که حسینی بودن ملاک و معیار می‌خواهد و به زبان نمی‎‌شود گفت که ما طرفدار مکتب عاشورایی هستیم ولی ولایت فقیه را قبول نداریم.

ذوالنور به سخنان مقام معظم رهبری در جمع مسوولان اشاره کرد و افزود: از موقعیت خود در جهت رسیدن به اهداف شخصی استفاده نکنید و مواظب باشید که نزدیک شدن به جریان‌های ثروت برای کسب رای گناهی نابخشودنی است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=4947

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر