4

رئیس ستاد انتخابات استان تهران در برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی منصوب شد.

  • کد خبر : 5350
  • ۲۰ تیر ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۰

رئیس ستاد انتخابات استان تهران در برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی منصوب شد. طی حکمی از سوی مرتضی تمدن استاندار تهران، صفر علی براتلو معاون سیاسی اجتماعی و سرپرست معاونت امنیتی انتظامی استانداری تهران به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان در برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی منصوب شد. استاندار تهران در […]

رئیس ستاد انتخابات استان تهران در برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی منصوب شد.

طی حکمی از سوی مرتضی تمدن استاندار تهران، صفر علی براتلو معاون سیاسی اجتماعی و سرپرست معاونت امنیتی انتظامی استانداری تهران به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان در برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی منصوب شد.

استاندار تهران در متن این حکم انتصاب آورده است: لازم است در انجام این وظیفه خطیر، دفاع از حقوق شهروندان، اعم از داوطلبان نمایندگی و رأی دهندگان را از طریق رعایت دقیق قوانین و مقررات مربوط به انتخابات و تأکید بر آن و پرهیز و جلوگیری از هر گونه اقدام غیر قانونی و فرا قانونی یا خلاف قانون، سر لوحه کار خود قرار داده و نسبت به تحقق مشارکت فراگیر مردم در انتخابات تلاش همه جانبه بعمل آورید.

همچنین در این حکم آمده است: امید است با استعانت از خداوند منان و بهره برداری از کلیه امکانات و نیروهای استانداری و همکاری کلیه معاونین، مشاورین، مدیران و مسئولان استانداری، فرمانداران و همراهی و هماهنگی دیگر دستگاه‌های وابسته به دولت در استان در اجرای قانون انتخابات و برگزاری این انتخابات مهم و سرنوشت ساز در کمال صحت و سلامت و رعایت اصل امانتداری در حفظ و صیانت از آراء مردم شریف استان مؤفق و مؤید باشید.

همچنین استاندار تهران در پایان این حکم آورده است: به شما اجازه داده می شود که در جریان برگزاری انتخابات، کلیه نامه ها و بخشنامه هایی که لازم است به امضای اینجانب صادر گردد، با عنوان رئیس ستاد انتخابات استان امضاء و مراتب را گزارش نمائید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5350

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر