2

انتخاب یک مدیر ستادی و غیر متخصص در امور نفت سوال برانگیز است.

  • کد خبر : 5889
  • ۲۶ تیر ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۹

هرسال وزارت نفت ۹نفر را به عنوان مدیر نمونه به جشنواره شهید رجایی معرفی می کند و امسال هم طبق روال گذشته این امر انجام شده است. به گزارش خبرآنلاین،  نکته حائز اهمیت در این اتفاق این است که یکی از این افراد به عنوان مدیرملی از سوی صنعت نفت به رئیس جمهور معرفی می […]

هرسال وزارت نفت ۹نفر را به عنوان مدیر نمونه به جشنواره شهید رجایی معرفی می کند و امسال هم طبق روال گذشته این امر انجام شده است.

به گزارش خبرآنلاین،  نکته حائز اهمیت در این اتفاق این است که یکی از این افراد به عنوان مدیرملی از سوی صنعت نفت به رئیس جمهور معرفی می شود و امسال قراراست شجاع الدین بازرگانی با این عنوان به جشنواره معرفی شود.

شجاع الدین بازرگانی تقریبا دو سالی است که با حضور میرکاظمی به وزارت نفت آمد و به عنوان مدیرکل دفتر وزارتی مشغول به فعالیت شد.وی پیش از این سابقه حضور در نفت را نداشته و در وزارت بازرگانی مشغول به فعالیت بوده است.

گفتنی است برای این انتخاب که از سوی میرمحمدصادقی معاون امور منابع انسانی وزارت نفت انجام شده استدلالی مطرح نشده است.

میرمحمد صادقی هم همانند مدیرکل دفتر میرکاظمی در نفت از وزارت بازرگانی به این وزارتخانه کوچ کرد.درآنزمان گلایه های زیادی به این انتصاب بود.چرا که بسیاری معتقد بودند شخصی باید بر مسند مدیریت منابع انسانی تکیه بزند که شناخت کافی را روی مردان نفتی و زحماتشان داشته باشد.وی خود از جمله کسانی بود که در مقابل این انتقادها بر مطالعات و داشتن مقالات زیاد در خصوص منابع انسانی تاکید داشت.

در شرایطی که ما مدیران نفتی در گرمای بیش از ۵۰ درجه در مناطق و میادین نفتی فعال هستند  انتخاب یک مدیر ستادی و غیر متخصص در امور نفت سوال برانگیز است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5889

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر