2

سفیران فرهنگی شهر

  • کد خبر : 63580
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۲:۱۰

شهردار تهران از رانندگان تاکسی به عنوان سفیران فرهنگی شهر یاد کرد و خطاب به آنان گفت: شما وسیله ارتباط جمعی رودررو با مردم هستید و باید دست در دست هم دهیم تا شهرمان را به سمت جامعه ای سالم ، با تقوا و متدین پیش ببریم.

افق(ofoghnews.ir) دکتر محمدباقر قالیباف شب گذشته در مراسم رونمایی از بسته خدمات رفاهی تاکسیرانان شهر تهران( طرح بشارت) با بیان این مطالب افزود: شغل رانندگان تاکسی انصافا از مشاغل سخت از جهت جسمی و روحی است و زحمات بسیار سنگینی بر دوش این قشر زحمتکش قرار دارد.

وی با بیان این که از نزدیک با سختی کار و مشقت های یکایک شما رانندگان تاکسی آشنا هستم ، تصریح کرد: از خداوند تبارک و تعالی می خواهیم این توفیق را داشته باشیم تا جایی که در توانمان است و شرایط اجازه می دهد بخشی از مشکلات را از دوش شما برداریم .

شهردار تهران همچنین با اشاره به اینکه این طرح به دلایل مختلف کاری از دو سال پیش به تعویق افتاده بود ، گفت: امیدوارم روند این گونه کارها در شهر ادامه یابد . این کاری که امروز برای بیش از ۸۰ هزار راننده تاکسی در تهران انجام می شود بخشی از مشکلات این قشر زحمتکش را رفع خواهد کرد.

قالیباف ادامه داد: ما در جامعه با توجه به بحث تورم نباید به مردم فشار بیاوریم. در زمان نرخ گذاری حمل و نقل عمومی هرچند که باید ملاحظه مردم را بکنیم اما باید به این نکته نیز توجه کنیم که رانندگان تاکسی و اتوبوس هم خود جزئی از مردم هستند .

وی به همکاری خوب شورای شهر در این زمینه اشاره کرد و گفت: همکاران ما در شورای اسلامی شهر همکاری خوبی دارند اما برخی مواقع فرمانداری به دلایل مختلف این نرخ ها را تایید نمی کند.

قالیباف در بخش دیگری از سخنانش به فراز و نشیب های زندگی انسان ها اشاره کرد و گفت: خداوند جن و انس را خلق کرد تا او را عبادت کنند اما باید توجه کنیم که بعد از واجبات هیچ عبادتی مهمتر از خدمت به خلق خدا نیست.

وی اضافه کرد : حیف است که خود را به غیر از خدا بفروشیم زیرا اگر خود را به هرکسی به هر قیمتی بفروشیم ارزان فروخته ایم.خریدار اصلی ما خداوند است و اوست که به ما روزی می دهد.

شهردار تهران افزود: برخی دوستان شهید ما یکجا با خدا معامله کردند ولی ما باید توجه کنیم حال که عمر ما در حال گذر است و گوهر جوانی را از دست می دهیم و سرانجام روزی از این دنیا رخت بر خواهیم بست فقط با خدا معامله کنیم.و اگر اینگونه شود خداوند وعده داده که به زندگی و امورات ما برکت می دهد و سنت های الهی لایتغیرند.

بر اساس این گزارش در این دیدار شخصیت هایی از جمله مرتضی طلایی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا ، هاشمی تشکری معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ، آباد عضو شورای شهر تهران و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور داشتند و به دست شهردار تهران از بسته خدمات رفاهی تاکسیرانان شهر تهران (طرح بشارت) رونمایی شد.

در بخش دیگری از این مراسم هم از چهار نفر از تاکسیرانان تهرانی و همین طور مادر یکی از شهدای خانواده تاکسیرانی در جنگ تحمیلی تجلیل شد.

تهران سما
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=63580

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر