1

اتومبیل رویایی برای رئیس جمهور+تصاویر

  • کد خبر : 66288
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۷:۰۲

خودروهای جورواجور تشریفات ریاست جمهوری روسیه دیگری جذابیتی برای پوتین ندارند و او به دنبال یک «اتومبیل خاص» می‌گردد.

برندهایی چون بی.ام.دبلیو، مرسدس بنز و … دیگر نمی‌توانند ولادیمیر پوتین را راضی کنند که فرمان شان را در دست بگیرد؛ به همین خاطر آقای خاص، به بزرگترین خودروساز ملی روسیه، یعنی شرکت «زیل»، سفارش داده تا یک لیموزین درست و درمان بومی برایش تولید کنند.

خبرگزاری فارس: فلش/ اتومبیل رویایی برای تزار روسی

با این حال، مسکو تایمز گزارش داده که زیلی‌ها نتوانسته‌اند با مدل ابداعی شان یعنی zil-4112P، دل آقای رئیس جمهور را به دست بیاورند. همین مسأله باعث شده تا مسابقه‌ای تحت عنوان «اتومبیلی برای آقای رئیس جمهور» برگزار شود و تمام طراحان حرفه‌ای و آماتور، شانس خود را برای جایزه پوتین، امتحان کنند.

به نظر می‌رسد پوتین به دنبال طراحی است که با کانسپت خود، تمام قوانین فیزیکی و مرسوم معمول در دنیای خودروسازی را زیرپا بگذارد و اتومبیلی را خلق کند که رئیس جمهور روسیه بتواند در هنگام مراسم تشریفاتی، به گروهی از همتایان خود یعنی روسای جمهوری چون اوباما، اولاند و …، فخر فروشی کند!

در قوانین که پوتین برای طراحان، تعیین کرده، شرطی اساسی گذاشته شده که نشان از خوش اشتهایی تزار این روزهای روسیه دارد! طراحان مسابقه «اتومبیلی برای آقای رئیس جمهور» باید کانسپت خود را در سه کلاس لیموزین، مینی ون یا شاسی بلند ارائه کنند. علاوه بر این، بایستی پروژه مربوطه، دیفرانسیل عقب باشد و موتورش در قسمت جلو، جانمایی شود. تبصره! آقای رئیس جمهور، دستور داده‌اند که اتومبیل طراحی شده همچنین باید در یک عملیات خارق العاده و به صورت هم زمان روی محصولات شرکت‌هایی چون بنتلی، مرسدس بنز، جکوار، رویلزرویس و دیگر غول‌های اتومبیل سازی را کم کند!

سایت مربوط به مسابقه بزرگ طراحی اتومبیل رئیس جمهوری روسیه اعلام کرده که تا به حال، ۴۰ طرح حرفه‌ای و نزدیک به ۸۰ طرح آماتور به دست مسئولان برگزاری رسیده است. طبق خبرهایی که از گوشه و کنار، درز پیدا کرده، برنده نهایی هم جایزه درست و درمان نقدی، دریافت می‌کند و هم از طرف دولت کمک می‌شود تا طرح خود را به تولید انبوه برساند.

قرار است هفته آینده، طرح برتر معرفی شده و مقدمات لازم برای اجرای آن انجام شود. به هر حال باید منتظر ماند و دید که پوتین، فرمان «حرکت کن» را برای چه اتومبیلی، صادر می‌کند.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=66288

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر