3

رئیس جمهور حداقل نشان دهد که همچنان در دایره اصولگرایی قرار دارد.

  • کد خبر : 7677
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۰

حجت الاسلام جعفر شجونی با اشاره به اعلام موجودیت جبهه پایداری انقلاب اسلامی، گفت: مطالبی که در بیانیه اعلام موجودیت این تشکل آمده‏، نشان می دهد افرادی که اقدام به تشکیل آن کرده اند دغددغه ولایت مداری دارند و دنبال این هستند تا زیر پرچم ولی فقیه فعالیت کنند، به همین دلیل است که با […]

حجت الاسلام جعفر شجونی با اشاره به اعلام موجودیت جبهه پایداری انقلاب اسلامی، گفت: مطالبی که در بیانیه اعلام موجودیت این تشکل آمده‏، نشان می دهد افرادی که اقدام به تشکیل آن کرده اند دغددغه ولایت مداری دارند و دنبال این هستند تا زیر پرچم ولی فقیه فعالیت کنند، به همین دلیل است که با صراحت زیاد یکی از اهداف اصلی خود را دوری جستن و مقابله با گروه انحرافی عنوان کرده اند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس در سال جاری،گفت: اینکه این تشکل اعلام موجودیت کرده است و می خواهد در انتخابات حضوری فعال داشته باشد اتفاق خوبی است و بر همین اساس است که باید منتظر انتخاباتی باشیم که اصولگرایان حرف اول و آخر آن را خواهند زد.

شجونی همچنین با اشاره به سفرهایی که دارد، ادامه دارد: به هر جایی از ایران که می روم اصلی ترین سئوال مردم این این است که احمدی نژاد چطور به خودش اجازه داد تا در مساله استعفای وزیر اطلاعات نظر و رای رهبری را بهانه ای برای خانه نشینی خود قرار بدهد. مردم هیچ گاه این خطای نابخشودنی را نخواهند بخشید و احمدی نژاد باید بداند که با آن حرکت که یکی از بزرگترین اشتباهات این ۶ سالش بود مردم را از خودش ناامید کرد.

عضو جامعه روحانیت مبارز در پایان سخنانش گفت: اصولگرایان در انتخابات نهم باید اتحاد داشته باشند تا بتوانند با در اختیار گرفتن بیشتر کرسی های مجلس همچون دو دوره گذشته قانون گذاری را در چارچوب اختیارات خود ببینند/ایلنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=7677

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر