3

نگاه کنایه آمیز واشنگتن پست به ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری

  • کد خبر : 80560
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۱

واشنگتن پست: «در ایران به هر کسی اجازه نمی دهند که رئیس جمهور شود ولی به همه اجازه ثبت نام برای بدست آوردن این منصب را می دهند.»

روزنامه واشنگتن پست (washangton post )در خبری با اشاره به انتخابات ایران نوشت: «آیا این امکان هست که روسای جمهوری سابق ایران باز به دنبال کسب این منصب باشند؟»

 

واشنگتن پست مطلب کنایه آمیز خود را اینگونه شروع کرد: «در ایران به هر کسی اجازه نمی دهند که رئیس جمهور شود ولی به همه اجازه ثبت نام برای بدست آوردن این منصب را می دهند. در اولین روز ثبت نام انتخابات ایران نیز بسیاری برای ثبت نام اقدام کردند که این امر به ابهامات و همچنین سردرگمی ها برای انتخابات کاندیدای مورد نظر را افزایش نیز می دهد. این در حالیست که تا انتخابات ایران زمان زیادی باقی نمانده است.»

 

واشنگتن پست در ادامه نوشت: «در میان ثبت نام کنندگان چهره های سیاسی هم بودند ولی هنوز مشخص نیست که آیا هاشمی رفسنجانی و محمد خاتمی و مشاور احمدی نژاد، آقای مشایی هم به این رقابت افزوده خواهند شد یا نه؟ حدود یک سال قبل نیز زمزمه هایی مبنی برای تغییر قوانین انتخابات مطرح شده بود که این انتخابات پارلمانی بشود اما این اتفاق در این انتخابات رخ نداد و اکنون مردم زیادی تنها شانس ثبت نام را دارند.»

جام

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=80560

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر