3

دو حزب مشارکت و مجاهدین رسما توسط دادگاه منحل شده‌اند.

  • کد خبر : 6170
  • ۲۸ تیر ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۱

محمود عباس‌زاده مشگینی دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب درباره “ادامه فعالیت احزاب منحله مشارکت و مجاهدین انقلاب از نظر قانون “، به خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت که این دو حزب، رسما توسط دادگاه منحل شده‌اند. امروز سه‌شنبه یکی از نشریات اصلاح‌طلب در بخشی از گفت‌وگویش با سخنگوی شورای نگهبان که تصریح کرد “در قانون، […]

محمود عباس‌زاده مشگینی دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب درباره “ادامه فعالیت احزاب منحله مشارکت و مجاهدین انقلاب از نظر قانون “، به خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت که این دو حزب، رسما توسط دادگاه منحل شده‌اند.

امروز سه‌شنبه یکی از نشریات اصلاح‌طلب در بخشی از گفت‌وگویش با سخنگوی شورای نگهبان که تصریح کرد “در قانون، تنها گروه‌ و جناح‌های ممنوع، گروه‌های ضدانقلاب یا احزاب منحله هستند “، سؤالی در خصوص قرار داشتن یا نداشتن حزب مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب در فهرست این گروه‌ها پرسیده که عباسعلی کدخدایی در پاسخ به آن گفته است: “نمی‌دانم؛ اگر قانون اینها را منحل اعلام کرده، منحله هستند وگرنه نیستند “.

کدخدایی در پاسخ به سؤال دیگر نشریه مذکور، مبنی بر اینکه به شورای نگهبان اعلام شده که این دو حزب اصلاح‌طلب منحل شده‌اند؟ اظهار داشته است: “رسما چیزی به ما اعلام نشده است “.

اما عباس‌زاده مشگینی می‌گوید که “انحلال دو حزب فوق‌الذکر، رسما طبق قانون در روزنامه‌های کثیرالانتشار برای اطلاع عموم و نهادها آگهی شده است “.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=6170

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر