3

سردار حاجی‌زاده: ایران به عنصر تعیین‌کننده معادلات جهانی تبدیل شده است

  • کد خبر : 114637
  • ۲۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۱

فرمانده هوافضای سپاه گفت: ایران به برکت وجود رهبری که جهان نظیر آن را سراغ ندارد و با همت فرزندان و جوانانی که برای حفظ عزت و استقلال آن هم قسم شده‌اند، به عنصر تعیین کننده معادلات جهانی تبدیل شده است.

به گزارش افق سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده هوا فضای سپاه در جریان دیدار از پایگاه دریایی چابهار در جمع فرماندهان و رزمندگان پایگاه با اشاره به شرایط حساس منطقه ای و جهانی، گفت: ایران به برکت وجود رهبری که جهان نظیر آن را سراغ ندارد و با همت فرزندان و جوانانی که برای حفظ عزت و استقلال آن هم قسم شده‌اند، به عنصر تعیین کننده معادلات جهانی تبدیل شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: کشتی انقلاب اسلامی در مسیری که تا به امروز طی کرده، از گرداب‌ها و طوفان‌های سهمگینی به سلامت عبور کرده و این به برکت هدایت‌گری ناخدای خدامحور این کشتی و کمک و همدلی و همراهی سرنشینان غیرتمند و ارزشمدار آن محقق شده است.

فرمانده هوا فضای سپاه افزود: این انقلاب به رغم خواست و میل بدخواهان و دشمنان، به محدوده امن و ایمن وارد شده است و تا رسیدن به ساحل اطمینان، نیازمند استمرار بصیرت، وحدت، همدلی و همراهی و تبعیت از ولی فقیه زمان است.

سردار حاجی زاده گفت: امروز اگر جلسات کارشناسان نظامی دشمن به موضوع مواجهه نظامی با ایران که می‌رسد، هیبت و قدرت نظام اسلامی همه محاسبات آنان را به هم ریخته و چشم طمع آنان را کور می‌کند و خیال این مواجهه را از مخیله آن‌ها محو می‌کند، به خاطر حفظ توانمندی و دستیابی به قدرتی است که فرزندان این ملت فراهم ساخته‌اند.

وی افزود: یکی از مجموعه‌های مهمی که در ایجاد این بازدارندگی و کسب این قدرت و توانمندی و حفظ آمادگی‌ها، نقشی اساسی داشته است، نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=114637

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر