به گزارش افق انلاین ، مجید نامجو مطلق درباره وضعیت استقلال در لیگ گفت:هر چقدر زمان به جلو رفت و با شناختی که استراماچونی از تیم پیدا کرد، استقلال نوید بخش چنین روز‌هایی را می‌داد. می‌بینید که استقلال هم فوتبال خوبی بازی می‌کند و هم نتایج خوبی می‌گیرد. الآن که تیم در شرایط خوبی وجود دارد، باید کمبود‌ها را ببینیم. احساس می‌کنم با توجه به این که استقلال در ۳لیگ بازی خواهد کرد، نیاز به۲ یا۳ بازیکن جدید دارد.

پیشکسوت باشگاه استقلال اضافه کرد: در پست بازی‌ساز، یعنی جایی که پارسال آیاندا پاتوسی بازی می‌کرد، استقلال نیاز به بازیکن دارد. اگر حالا درصدد برطرف کردن این کمبود‌ها باشیم، می‌توانیم در آینده به نتایج خوبی برسیم.

59

وی از بازیکنان خواست کمی صبور باشند. در زمان ما مشکلات مالی بسیار بیشتر بود و این مسئله  برای همه تیم‌ها است و رفع خواهد شد  و البته هیات مدیره هم باید به فکر شرایط مالی باشد. در این شرایطی که تیم روند خوبی را طی می‌کند نباید به خاطر چنین موضوعاتی این روند از بین برود من صحبت‌های استراماچونی را شنیدم. او از این وضعیت نارحت است. حالا که بعد از مدت‌ها چنین مربی خوبی بالای سر تیم حضور دارد، مدیریت باید تلاش خود را انجام دهد.

آنچه که این ستاره سابق ملی پوش  در این گفتگو مطرح کرد باز کردن زخمی قدیمی بود و آن هم  نبود بازیکنی در حد پاتوسی است و البته با صحبت‌هایش بازیکنان را هم تسکین داد و به آینده امیدوار کرد.