2

حکیمی‌پور: برخی اصلاح‌طلبان از ترس شکست ثبت‌نام نکردند

  • کد خبر : 304744
  • ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۷:۲۱

رئیس یکی از احزاب اصلاح‌طلب می‌گوید عده‌ای از اصلاح‌طلبان از ترس شکست و عدم اقبال مردم در انتخابات ثبت‌نام نکردند.

احمد حکیمی‌پور

به گزارش افق انلاین ، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

احمد حکیمی‌پور در گفت‌وگو با روزنامه آرمان اظهار داشت: اصلاح‌طلبان می‌توانند در انتخابات فعال باشند، خود را بازسازی و نقد کنند و با مطالبات مردم نزدیک باشند و همچنین به اصلاح ساختار، گفتمان و رفتار نیز بپردازند. انتخابات نیز یکی از کنش‌های جریانات سیاسی است که بر اساس آن می‌توانند خود را محک بزنند که چقدر با مردم و جامعه در پیوندند و چه میزان می‌توانند در درون جامعه مقبولیت داشته باشند.

حال رویکرد عده‌ای از دوستان از ترس اینکه شکست بخورند یا مقبولیت نداشته باشند وارد بازی انتخابات نمی‌شوند را نوعی رفتار منفعلانه می‌دانم.

وی می‌افزاید: این‌گونه نیست که حتما و لزوما باید به انتخاباتی وارد شویم که در آن صددرصد پیروز خواهیم شد و در صورت عدم پیروزی باید بی‌خیال انتخابات شده و از کنار آن بگذریم. من معتقدم اینها بهانه کسانی است که از شکست یا کم رأی آوردن می‌ترسند و این درست نیست. من فکر می‌کنم اصلاح‌طلبان باید در صحنه باشند.

حکیمی‌پور گفت: برخورد تحریمی برای کسانی است که به‌دنبال روش‌های غیراصلاح‌طلبانه‌اند. البته در دل اصلاح‌طلبان نیز هستند کسانی که چنین دیدگاه‌هایی دارند، اما این‌گونه نیست که بخواهند دیدگاه خود را به کل اصلاح‌طلبان تعمیم دهند.

او همچنین گفته است: متأسفانه اصلاح‌طلبان فرصت خوب بعد از انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم و شوراها را که وقت بازسازی، برنامه‌ریزی، تحلیل واقع‌بینانه و ارزیابی و نقد روشنی داشتند، به راحتی از دست دادند و مثل همیشه  از کنار آن گذشتند و کماکان محفل‌گرایی و مناسبات غیرشفاف نمی‌گذارد که جریان اصلاح‌طلب جلو برود. در همین حال حاضر واقعا معلوم نیست قرار است چه اتفاقی رخ دهد و چه کسی چه کاری انجام دهد. باید سوال کرد شورای عالی، شورای هماهنگی، احزاب و اشخاص هر کدام چه بخشی از کار را به عهده می‌گیرند و چه کاری انجام می‌دهند؟

این سردرگمی متأسفانه نتیجه بی‌مسئولیتی و فرار از مسئولیت و پاسخگویی برخی افرادی است که وقتی همه چیز بر وفق مراد است عنان جریان اصلاحات را در دست می‌گیرند و پاسخگو نیستند و زمانی هم که اوضاع خراب است به راحتی جا خالی می‌کنند و معلوم نیست که باید آنها را کجا پیدا کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=304744

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر