4

باید هوشیاری اجتماعی و خانوادگی را مد نظر خود داشته باشیم.

  • کد خبر : 31641
  • ۲۰ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۶

امروز اگر پدافند در اولویت اول است بی شک تهدیدات متصور بر پدافند نیز در اولویت بالایی قرار دارد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) با اشاره به لزوم حفظ امنیت در محیط کار و اطلاعات طبقه بندی شده گفت: امروز اگر پدافند در اولویت اول است بی شک تهدیدات متصور بر پدافند نیز در اولویت بالایی قرار دارد.

پایگاه خبری افق: نخستین صبحگاه عمومی ستاد قرارگاه پدافند هوایی در سال ۹۱ امروز با حضور فرمانده قرارگاه پدافند هوایی امیر سرتیب فرزاد اسماعیلی، فرماندهان، مسئولان و کلیه کارکنان پایور و وظیفه در محل میدان صبحگاه قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) برگزار شد.

اسماعیلی در این مراسم ضمن تبریک سال ۹۱ به کارکنان، سال ۹۰ را سالی پرچالش دانست و گفت: گرچه سال ۹۰ سالی پرچالش بود اما با اقتدار توانستیم در جبهه قرارگاه پدافند در زمینه کاری و جبهه خانواده و عرصه های اجتماعی سربلند باشیم و سال پرباری را پشت سر بگذاریم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) در ادامه با اشاره به روند تفکیک پدافند و تشکیل دانشگاه پدافند هوایی گفت: بحمد الله محدوده های پدافند مشخص شده و فرماندهان ستادی و اجرایی و کلیه کارکنان شرح وظایف خود را با شفافیت بیشتری دنبال می کنند و هم اکنون طرح تفکیک پدافند ۹۰% اجرایی شده است و امید است که در بحث دانشگاه پدافند هوایی، مراکز آموزش وظیفه و درجه داری نیز که بنیان کار پدافند هوایی را تشکیل می دهند تا پایان امسال به آنچه شایسته و مطلوب است برسیم و تلاش هایمان در این زمینه به ثمر برسد.

اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: گرچه دهم شهریور به صورت نمادین روز پدافند هوایی است اما تمامی روزها و هفته های ما روز پدافند هوایی است چرا که پدافند هوایی در هیچ روزی تعطیلی و خواب ندارد و در همه ایام و به صورت ۲۴ ساعت و حتی ایام تعطیل، هوشیار، بیدار و آگاه است، مصداق آن نیز مدال افتخاری است که در ۱۹ بهمن ماه فرمانده کل قوا بر گردن پدافندیان آویخت.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را که از سوی فرمانده کل قوا، امام خامنه ای عزیز نامگذاری شده، سال حمایت از تولیدات داخلی کشور دانست و به کارکنان جمعی قرارگاه پدافند هوایی تأکید کرد: خرید اقلام و کالاهای ایرانی موجب ارتقاء کیفیت محصولات تولید شده در داخل کشور می شود و عدم این امر موجب انزوای محصول ایرانی می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم حفظ امنیت در محیط کار و اطلاعات طبقه بندی شده و حیطه بندی در مسدود نمودن دشمن تأکید کرد و گفت: امروز اگر پدافند در اولویت اول است بی شک تهدیدات متصور بر پدافند نیز در اولویت بالایی قرار دارد.

اسماعیلی همچنین هوشیاری های اجتماعی بالاخص در خصوص خانواده ها را مورد تأکید قرار داد و گفت: یکی از دستورات فرماندهی کل قوا در فروردین ماه توجه به نیروی انسانی و خانواده است که این امر شامل زمان خاصی نیست و اگر توجه ما امروز به خانواده نباشد، کسانی دیگر به خانواده ها توجه می کنند و فرهنگ و هویت ما آسیب پذیر خواهد شد.

وی در همین زمینه افزود: در عصر ارتباطات و اطلاعات که دشمن در پی متزلزل نمودن هویت و فرهنگ ملی و دینی ماست، باید هوشایری اجتماعی و خانوادگی را مد نظر خود داشته باشیم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) در پایان سخنان خود از کلیه مسئولان، معاونان، مدیران فرماندهان گردان ها و گروه هان و نهادهای حفاظت اطلاعات و عقیدتی سیاسی که به مجموعه پدافند هوایی خدمت می کنند، تقدیر و تشکر کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=31641

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر