3

آفتابه لگن ۷ دست کار جناب فیل؟!… هیچی!

  • کد خبر : 31764
  • ۲۲ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۹

آنها صرفاً در طلب شهرت هستند نه دنبال براندازی رژیم.

«نشست برخی اعضای گروه های اپوزیسیون در واشنگتن نشان داد طرح و پروژه نوشتن، کار حضرت فیل است».
نیک آهنگ کوثر که در نشست محفلی حدود ۲۰ تن از عناصر ضد انقلاب خارج نشین مشغول عکاسی بوده، ضمن درج تحلیل فوق نوشت: این نشست نشان داد بدون نظارت و سخت گیری، دوستان ما به وادی پنهانکاری می افتند.
وی همچنین یادآور شده است: ما ده ها که صدها نفر مدعی در اپوزیسیون ایرانی خارج از کشور داریم که هر یک برای خود آرزویی بزرگ دارد. اما باور کنیم قرار نیست همه رهبر باشند و احتمالاً بسیاری باید نقش برنامه ریز و مشاور و طراح را به عهده بگیرند.
این کاریکاتوریست با اشاره به نیامدن برخی از مدعوین می نویسد: البته تعدادی هم تا هتل «کران پلا زای» واشنگتن آمدند اما به محل نشست تشریف نیاوردند!
گفتنی است که شمار حاضران در این نشست محفلی در حالی کمتر از ۲۰ نفر اعلام شد که بنا بر گزارش احمد باطبی در صدای آمریکا، ۷۰ نفر به نشست موسوم به نشست واشنگتن دعوت شده بودند.
به گفته باطبی ۶ طرح از سوی حضار برای آینده اپوزیسیون طی دو روز مورد طرح و بررسی قرار گرفت که شامل پیشنهادهای جمهوری خواهان، جمهوری خواهان لائیک، اصلاح طلبان داخل کشور و نیز برخی گروه های مقیم آمریکا و اروپا می شد.
برای حضور در این نشست افرادی از گروه های سلطنت طلب، مارکسیستی، تجزیه طلب تروریست (کومله)، اصلاح طلب فراری (کسانی نظیر حقیقت جو، تهوری، افشاری و غفوری) و… دعوت شده بود. با این حال برخی گزارش های رسانه های ضد انقلاب که روز گذشته در کیهان نیز منتشر شد، از مجادله بر سر علل شکست فتنه سبز و نسبت دادن آن به «علنی کردن پروژه براندازی» یا «کم کاری اصلاح طلبان و کم آوردن آنها در وسط راه» حکایت می کند.
در همین حال یکی از کاربران شبکه بالاترین ضمن حمله به ترتیب دهندگان نمایش اخیر در واشنگتن نوشت: اینها اپوزیسیون خود خوانده ای هستند که یک روز زیر بیرق دولت انگلستان کنفرانس لندن را برگزار می کنند، اندکی بعد زیر بیرق فرانسه، کنفرانس پاریس را، روزی زیر بیرق سوئد، کنفرانس استکهلم و یکروز زیر پرچم آمریکا، کنفرانسی بنام کنفرانس واشنگتن برگزار می کنند. آنها آنقدر در تحقیر پیش می روند که حتی با ساز دولتهای عربی نظیر عربستان سعودی خوش رقصی می کنند و در مجالس و ضیافتهای سران دیکتاتور آنها از دموکراسی سخن می گویند! عجبا عربستان سعودی کجا و دموکراسی کجا؟ کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی! دیگر هیچ دولت کوچک و بزرگی نمانده که آنها زیر بیرقشان در نیامده باشند. کسی جلوی آنها را نگرفته و نخواهد گرفت اما آنها می بایست با نام خود زیر چتر بیگانگان بروند نه با نام مخالفان جمهوری اسلامی. دخیل بندان لندن و پاریس و واشنگتن، در واقع از خاک سردطلب جان می کنند! آنها صرفاً در طلب شهرت هستند نه دنبال براندازی رژیم.
اما پایگاه اینترنتی اخبار روز وابسته به طیفی از گروهک های مقیم آلمان در تحلیلی خواندنی تأکید کرد: در خارج کشور سازمان های اپوزیسیون یک نفره(!) بسیاری وجود دارد که هر کدام مدعی رهبری مبارزه اپوزیسیون هستند. مثلاً فقط جبهه ملی در خارج کشور، چندین شعبه و دسته بندی دارد. در ضمن باید توجه داشت که اگر این گروهها و اتحاد آنها قرار است براندازی کند، آیا پایه های اجتماعی بر این کار هم در داخل کشور دارند؟ اگر دائماً دنبال اتحادی برای براندازی باشیم که عملی نیست نه تنها اثر بدی در روحیه ما دارد بلکه موجبات حمله حکومت به مبارزین خارج از کشور را هم فراهم خواهد آورد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=31764

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر