1

جبهه ایستادگی تا روز دوشنبه لیست ۲۵ نفره می دهد

  • کد خبر : 32049
  • ۲۵ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۹

ما با جبهه متحد اصولگرایان در رابطه با انتخابات و لیست وارد بحث نشده‌ایم و آنها اگر خود نظری دارند می‌توانند با ما وارد بحث شوند.

سخنگوی جبهه ایستادگی از انتشار لیست انتخاباتی این جبهه در حوزه انتخابیه تهران تا روز دوشنبه خبر داد و گفت که این لیست احتمالا ۲۵ نفره خواهد بود.

حسن بیادی با بیان اینکه “دومین اجلاس سراسری جبهه ایستادگی امروز (جمعه) از صبح در مرقد امام(ره) برگزار شده و تا بعدازظهر ادامه خواهد داشت”، افزود: در این اجلاس مسائل روز از جمله مسائل اقتصادی، سیاسی، بین‌المللی، همچنین بحث شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، مورد توجه قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در این اجلاس، کاندیداهای اختصاصی جبهه ایستادگی که در دور اول به مجلس راه پیدا کرده‌اند و نیز کاندیداهای اختصاصی ما در دور دوم حضور داشتند.

بیادی با اشاره به اینکه محسن رضایی به عنوان سخنران ویژه به دومین اجلاس جبهه ایستادگی دعوت شده بود، گفت: محسن رضایی در این اجلاس در خصوص بحث مشکلات اقتصادی، فرصت‌ها و تهدیدهایی که علیه ایران است و ضرورت استفاده از فرصت‌ها همچنین نقش مجلس آینده و انتخابات توضیحاتی ارائه داد.

سخنگوی جبهه ایستادگی همچنین با بیان اینکه “تا روز دوشنبه لیست مستقل‌مان را که احتمالا ۲۵ نفره خواهد بود منتشر می‌کنیم”، خاطرنشان کرد: در لیست ما بیشتر از اعضای جبهه متحد اصولگرایان حضور دارند.

ایسنا- وی همچنین اظهار کرد: ما با جبهه متحد اصولگرایان در رابطه با انتخابات و لیست وارد بحث نشده‌ایم و آنها اگر خود نظری دارند می‌توانند با ما وارد بحث شوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=32049

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر