7

نماینده زاهدان: ارتباط معناداری بین حملات تروریستی در مقر انتظامی راسک و کرمان وجود دارد

  • کد خبر : 384574
  • ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴

فداحسین مالکی نماینده مردم زاهدان اعلام کرد: برخی از کشورهای همسایه بدانند که اگر اراده قاطع در مقابله با لانه‌های تروریستی در خاک خود نداشته باشند خودشان قربانی اصلی خواهند بود.

نماینده زاهدان: ارتباط معناداری بین حملات تروریستی در مقر انتظامی راسک و کرمان وجود دارد

در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی فداحسین مالکی نماینده مردم زاهدان در نطق میان دستور خود گفت: ارتباط معناداری بین حملات تروریستی اخیر در مقر انتظامی راسک و کرمان وجود دارد که همه از نقش مستقیم سرویس‌های امنیتی کشورهای منطقه و همسایه در پشت این حوادث حکایت دارد.

به جامعه جهانی و سازمان ملل هشدار می دهم که مسئولیت هرگونه توسعه ناامنی در مرزهای شرقی و غربی کشور و همچنین منطقه خاورمیانه مستقیم متوجه رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

برخی از کشورهای همسایه بدانند که اگر اراده قاطع در مقابله با لانه‌های تروریستی در خاک خود نداشته باشند خودشان قربانی اصلی خواهند بود.

ناامن کردن شرق کشور از اصفهان و شیراز تا سیستان و بلوچستان و کرمان به معنای ناامنی و ناآرامی کل کشور است اما صراحتا خواستار مداخله عملی، بازدارنده و قاطع وزرای خارجه، کشور و اطلاعات در خصوص برقراری دیپلماسی فعال و مقتدرانه با مقامات کشورهای پاکستان و طالبان افغانستان هستیم.

با توجه به تحرکات مذبوحانه ایادی رژیم صهیونیستی در شرق کشور سه پیشنهاد به مقامات نظامی، امنیتی و دیپلماسی کشور برای صحبت با مقامات نظامی پاکستان و طالبان دارم؛ ابتدا ‌اینکه از ارتش پاکستان برخورد قاطع خواسته شود تا راسا نسبت به انهدام مقر و پایگاه‌های گروهک‌ها در خاک خود اقدام کنند. دوم، عملیات مشترک میان نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران و ارتش پاکستان در جهت انهدام این گروهک‌ها صورت گیرد. و سوم نیروهای نظامی و امنیتی ایران آمادگی دارند راسا و با هماهنگی دولت پاکستان عملیات انهدام را در خاک پاکستان انجام دهند.

آقای لاوروف مگر شما در مذاکرات تلفنی با وزیر خارجه کشورمان به لزوم احترام به تمامیت ارضی ایران اذعان نداشتید؟! حال سوال اینجاست که آیا جزایر سه‌گانه ایرانی جزو تمامیت ارضی کشور ما نیست؟ اگر دولت مسکو به اینگونه سیاست ورزی یعنی یکی به میخ و یکی به نعل زدن ادامه دهد، خاطرات تلخ ملت ایران نسبت به روس‌ها در طول تاریخ تداعی خواهد شد و قطعا جمهوری اسلامی ایران به عنوان شریک راهبردی در رابطه خود با روسیه تجدید نظر خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=384574

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر