4

فهرست قیمت انواع آپارتمان در تهران

  • کد خبر : 4152
  • ۱۱ تیر ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۵

درحالی که دولت با کنترل تعزیراتی وارد بازار اجاره بها شده است، کارشناسان اعلام می‌کنند که افزایش هزینه تمام شده تولید بر قیمت مسکن تاثیر گذار بوده است. به گزارش خبرنگار مهر، در ماه گذشته بازار خرید و فروش و اجاره تحت تاثیر نوسانات قیمتی بازار قرار گرفت و متقاضیان مسکن را با موجی از […]

درحالی که دولت با کنترل تعزیراتی وارد بازار اجاره بها شده است، کارشناسان اعلام می‌کنند که افزایش هزینه تمام شده تولید بر قیمت مسکن تاثیر گذار بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در ماه گذشته بازار خرید و فروش و اجاره تحت تاثیر نوسانات قیمتی بازار قرار گرفت و متقاضیان مسکن را با موجی از نگرانی روبرو کرد و دولت را برآن داشت تا با ابزارهای تعزیراتی از افزایش اجاره بها جلوگیری کند اما با وجود این طرحها مالکان و اقتصاددانان اعلام می کنند که افزایش تورم، دلیل گرانی در بازار اجاره و خرید و فروش مسکن است.

آنان معتقدند که نوسان در سایر زیر بخش ای تولیدی بر بازار مسکن و هزینه تمام شده ساخت و ساز موثر بوده به طوری که تولید برخی از مصالح ساختمانی با نوسان مواجه شده است و این امر بر قیمت تمام شده تولید ساختمان تاثیر می گذارد.

در این رابطه یکی از کارشناس بازار مسکن در گفتگو با مهر با اشاره به تورم در بهار امسال، بیان کرد: تورم ۲۰ درصدی در بهار امسال منجر به نوسانات قیمتی در برخی از مصالح ساختمانی شده و همین امر بر قیمت مسکن تاثیر گذار است.

علی اکبر نیکو اقبال با بیان اینکه مسکن به عنوان یک کالای سرمایه ای تحت تاثیر نوسانات قیمت دیگر کالاها قرار می گیرد، گفت: با افزایش قیمت ساخت مسکن، اجاره بها هم به تبع آن با افزایش قیمت روبرو می شود، زیرا متاثر از قیمت خرید و فروش مسکن است.

همراه با نوسان قیمت در تهران، قیمت آپارتمان در سایر استانها هم با افزایش روبرو شده است. رئیس اتحادیه کشوری مشاوران املاک در این باره به مهر گفت: در شهرهای مازندران و یزد قیمتها تغییری نداشته است اما اهواز، زنجان و برخی از شهرهای بزرگ با کمی افزایش قیمت مواجه بودند.

مصطفی قلی خسروری یادآور شد: نباید انتظار داشت که پس از اجرای طرح هدفمندی یارانه ها و اعلام رسمی ارزش افزوده و شاخص بانک مرکزی، قیمت مسکن تغییری نکند اما دولت سعی دارد با اجرای برخی از قوانین تعزیراتی از افزایش قیمت بیشتر در بازار اجاره، جلوگیری کند.

فهرست قیمت آپارتمان در تهران
براساس گزارش میدانی خبرنگار مهر آپارتمان ۵۵ متری در شهران یکخوابه ۴ ساله با پارکینگ و انباری به قیمت ۸۸ میلیون تومان به فروش می رسد و ۵۱ متری در سبلان هر متر مربع یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

۵۴ متری در محدوده کاشانی هم با پاکینگ و انباری با قیمت ۱۱۲ میلیون تومان از سوی مالک قیمت گذاری شده است و مالکی دیگر واحد ۵۷ متری نوساز را متری یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومان به فروش می رساند .

همچنین ۵۷ متری در محدوده شهدا دلگشا ۲ خوابه با انباری به قیمت ۶۶ میلیون تومان به فروش می رسد و آپارتمانی ۵۶ متری در رودکی ۲ خوابه با قیمت ۷۴ میلیون تومان از سوی مالک به فروش گذاشته شده است.

۶۳ متری در کاشانی اباذر یک خوابه با پارکینگ و انباری هم با قیمت ۱۱۰ میلیون تومان به فروش میرسد و واحدی ۶۲ متری در جنت آباد چهخار باغ با قیمت ۱۱۸ میلیون تومان به فروش گذاشته شده است.

همچنین مالک آپارتمانی در نواب، واحد ۷۰ متری خود را به قیمت ۶۶ میلیون تومان به فروش می رساند و ۷۰ متری در رودکی آذربایجان با قیمت ۱۰۵ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=4152

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر