1

هفته آینده ” آمانو ” با “علی اکبر صالحی ” وزیر امور خارجه ایران دیدار می کند.

  • کد خبر : 4899
  • ۱۶ تیر ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۷

به گزارش فارس، “یوکیا آمانو ” که به کلمبیا سفر کرده است در بوگوتا پایتخت این کشور به خبرگزاری رویترز گفت در نظر دارد هفته آینده با “علی اکبر صالحی ” وزیر امور خارجه ایران دیدار کند. وی با ابراز نگرانی از سه برابر شدن ظرفیت تولید اورانیوم غنی شده در ایران گفت: مهم‌ترین پیام […]

به گزارش فارس، “یوکیا آمانو ” که به کلمبیا سفر کرده است در بوگوتا پایتخت این کشور به خبرگزاری رویترز گفت در نظر دارد هفته آینده با “علی اکبر صالحی ” وزیر امور خارجه ایران دیدار کند.

وی با ابراز نگرانی از سه برابر شدن ظرفیت تولید اورانیوم غنی شده در ایران گفت: مهم‌ترین پیام برای تهران این است که آنها باید به طور کامل توافق پادمانی و دیگر الزامات مربوط را اجرا کنند.

با وجود اینکه ایران همواره با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همکاری کامل داشته است اما آمانو گفت: همکاری بیشتر برای بازگرداندن اعتماد جامعه جهانی مورد نیاز است.

مدیر کل آژانس اتمی با اعلام اینکه از ایران نامه‌ای درباره افزایش ظرفیت تولید اورانیوم غنی شده دریافت کرده است در این باره فقط گفت که بسیار نگران است.

آمانو همچنین گفت که دعوت ایران برای سفر به این کشور را خواهد پذیرفت اما تاکید کرد که این سفر باید نتایج قطعی داشته باشد.

وی در ادامه مدعی شد: فعلا متاسفانه پیشرفتی مشاهده نمی‌کنم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=4899

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر