1

آغاز بکار ادامه المپیاد ورزشی کارکنان بانک توسعه تعاون در زنجان

  • کد خبر : 383217
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰

المپیاد ورزشی کارکنان بانک توسعه تعاون با حضور معاون مدیر عامل و مدیر سرمایه انسانی به میزبانی زنجان آغاز شد.

آغاز بکار ادامه المپیاد ورزشی کارکنان بانک توسعه تعاون در زنجان

شهرام بخشا معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون در امور برنامه ریزی و فناوری اطلاعات در افتتاحیه نهمین المپیاد ورزشی کارکنان بانک توسعه تعاون در مجموعه ورزشی پیام زنجان اظهار داشت: این المپیاد در رشته‌های ورزشی، فوتسال، شطرنج، تنیس روی میز و دو و میدانی، بدمینتون، آمادگی جسمانی و طناب‌کشی استان‌های میهمان با حضور کردستان،گیلان،اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی از دوم تا ششم آبان ماه برگزار می‌شود.
بخشا گفت: این مسابقات پس از دو سال تعطیلی در ۵ استان به صورت منطقه‌ای در حال برگزاری است.
وی گفت: انجام فعالیت بانکی استرس زا است و همه ما این استرس‌ها را تحمل می کنیم، بنابراین اجرای برنامه‌های ورزشی در کاهش استرس بسیار موثر است.
معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به اینکه ایجاد همدلی و هم‌افزایی مهمتر از برگزاری هرنوع مسابقه ورزشی است، تصریح کرد: ترویج روحیه جوانمردی و اشاعه آن در بین کارکنان از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات است.
در ادامه مراسم رسول ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون گفت: ورزش علاوه بر این که تاثیرات مثبت بر ارتقای سلامت روح و جسم کارکنان دارد، اثرات قابل توجهی در افزایش بهره وری و کارآیی سرمایه انسانی نیز دارد.
ارجمند افزود: بسیار مهم است که همکاران ورزشکار ضمن رقابت وایجاد جنبه های مهیج و فنی، توجه زیادی به رعایت اخلاق ورزشی و جوانمردی نیز داشته باشند تا مسابقات دستاوردهای ورزشی خوبی داشته باشد و هیچ همکاری، دچار آسیب و مصدومیت نشود.
وی در انتها گفت: این روزها شاهد هستیم که رژیم غاصب صهیونیستی، پیش چشمان حقوق بشر آمریکایی، جنایات فراوانی بر علیه مردم مظلوم غزه صورت می دهد که قلب تمامی مسلمانان آزاده جهان به ویژه مردم عزیز ایران از این ظلم و ستم صهیونیست ها به درد آمده است.
در این مراسم که با حضور بازرگان، مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان و شاکری رییس کمیته جذب سرمایه گذاری استان زنجان، محمد سینافر مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان زنجان، احسان بندری رییس اداره کل کارگزینی، روح الله شاهسون رییس اداره کل رفاه کارکنان برگزار شد، از برادر شهید مجید شهریاری از مشاهیر هسته ای و شهدای جهادگر علمی کشور و همچنین افشین سلیمی قهرمان ووشوی بازیهای آسیایی هانگژو چین ۲۰۲۳ تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=383217

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر